Gå til innhold

Din mest pinlige opplevelse!


Jokko88

Anbefalte innlegg

Var for lenge siden. Naboen hadde et kirsebærtre med store kirsebær.

Rett utenfor hagen var det en bilvei, som lett kunne treffes med gjenstander, om en stod oppå boden vår.

Jeg og 2 kamerater tenkte vi skulle ha det litt gøy med bærene, siden de splattet rimlig bra når de traff noe hard :innocent:

Når første bil kom fyrte vi løs med noen bær som treff midt på frontruta på bilen, som bråbremset og en stor mann kom ut. Vi fikk panikk å begynnte å løpe i ring, og før vi viste ordet av det hadde mannen på en mirakuløs måte hoppet over gjerdet (det var rimlig høyt) og stod rett forand oss.

Det endte da med at vi måtte ta en klut og såpevann som vi måtta vaske bilen hans med, mens han stod å så på :blush:

 

Det var veldig flaut og ydmykende :blush:

Har gjort noe liknende. Vi ødela et "cover" på en båt. Må ha kostet mange tusen. Deretter, uten å tenke over at vi gjorde noe dumt, kastet vi mot biler. Vi fikk som fortjent; og kastet mot bilen til moren til personen som bodde der.

 

Ikke gjort det i ettertid :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En klassekamerat presterte å snike på bussen og fikk 750kr i bot.

 

Det var ikke meg da, og det er nok ikke det mest pinlige jeg/min omgangskrets har opplevd, men det er nå ustyrtelig festlig at det bare skjedde for noen timer siden :p

 

Edit: til opplysning så har jeg lagt til "gg <kallenavn på fyren>: (8) Hitcin' A Ride .... (8) (Green Day)" i msn-nick :!:

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Dette hendte for mange år siden. Broren min var på besøk hos en kompis, og jeg skulle ringe og si at middagen var ferdig. Moren til kompisen hans pleide ganske ofte å gjøre det samme når han var på besøk hos oss. I hvert fall, jeg ringer, og står og tenker på hva moren hans pleier å si når hun ringer. Så i det hun svarer telefonen så sier jeg: "Hei, det er Vibecke, er Anders Jan der?".

 

Broren min heter forøvrig Joar, og jeg heter Kine :p

Den skjønte ikke jeg..

Lenke til kommentar
Dette hendte for mange år siden. Broren min var på besøk hos en kompis, og jeg skulle ringe og si at middagen var ferdig. Moren til kompisen hans pleide ganske ofte å gjøre det samme når han var på besøk hos oss. I hvert fall, jeg ringer, og står og tenker på hva moren hans pleier å si når hun ringer. Så i det hun svarer telefonen så sier jeg: "Hei, det er Vibecke, er Anders Jan der?".

 

Broren min heter forøvrig Joar, og jeg heter Kine :p

Den skjønte ikke jeg..

Syntes den var råartig jeg. :lol:

Lenke til kommentar
Dette hendte for mange år siden. Broren min var på besøk hos en kompis, og jeg skulle ringe og si at middagen var ferdig. Moren til kompisen hans pleide ganske ofte å gjøre det samme når han var på besøk hos oss. I hvert fall, jeg ringer, og står og tenker på hva moren hans pleier å si når hun ringer. Så i det hun svarer telefonen så sier jeg: "Hei, det er Vibecke, er Anders Jan der?".

 

Broren min heter forøvrig Joar, og jeg heter Kine :p

Den skjønte ikke jeg..

Vel.. Kompisen til broren min heter Anders Jan, og moren til Anders Jan heter Vibecke.

Lenke til kommentar
Kanskje ikke så flaut, men jeg ble flau på hans vegne.

 

En i klassen min ''mistet'' en blyant under eksamen. Så ba han læreren om å ta den opp. Da hun hadde bøyd seg prompet han midt i ansiktet. Med vilje faktisk.

Nesten som en i klassa mi på videregående. Var vel heldag i norsk eller noe. helt stille i klasserommet , og han greier å slippe en, så høy at det nærmest gikk et drønn gjennom klasserommet. Med vilje selvfølgelig, en så høy en kommer ikke ufrivillig. lukta relativt greit der etterpå også..

Lenke til kommentar

Jeg hadde en litt pinlig episode for noen minutter siden.

Er ikt-lærling på en ungdomsskole i oslo. Og i stad kom det en lærer inn på kontoret mitt og sa hun trengte hjelp med prosjektoren hun hadde satt opp i et klasserom. Jeg spaserer avgårde til klasserommet, og fikser prosjektoren. Mens jeg holder på hører jeg såvidt at elevene roper på meg, jeg er opptatt med prosjektoren så jeg hører ikke helt hva de sier. Men plutselig hører jeg en av elevene si: "Jørgen, buksesmekken din er åpen!"

:blush::blush::blush:

Lenke til kommentar
Jeg hadde en litt pinlig episode for noen minutter siden.

Er ikt-lærling på en ungdomsskole i oslo. Og i stad kom det en lærer inn på kontoret mitt og sa hun trengte hjelp med prosjektoren hun hadde satt opp i et klasserom. Jeg spaserer avgårde til klasserommet, og fikser prosjektoren. Mens jeg holder på hører jeg såvidt at elevene roper på meg, jeg er opptatt med prosjektoren så jeg hører ikke helt hva de sier. Men plutselig hører jeg en av elevene si: "Jørgen, buksesmekken din er åpen!"

:blush::blush::blush:

alle trenger da litt lufting avogtil!

Lenke til kommentar

Var ganske flau da jeg pissa på meg mens jeg spilte fotball, da jeg var liten. Var ikke så mange tilskuere for det var ikke vanlig kamp (bare en for gøy).

 

Var på "fest" (bursdagsselskap) i 6. klasse. Jeg følte meg plutselig litt kvalm etter alt godteriet og brusen, så jeg la meg nedpå en sofa som sto rett i nærheten. Etter fem min eller noe slikt, lå jeg der og spydde og spredde rundt meg i sofaen, på tøyet, gulvet og alt annet som sto så beleilig til. Selskapet ble avlyst på kort tid og jeg måtte vaske opp etter meg. Ganske flau der jeg kom syklende grønn hjem.

 

Begge episodene har jeg hørt litt gjennom årene.

Lenke til kommentar
Jeg hadde en litt pinlig episode for noen minutter siden.

Er ikt-lærling på en ungdomsskole i oslo. Og i stad kom det en lærer inn på kontoret mitt og sa hun trengte hjelp med prosjektoren hun hadde satt opp i et klasserom. Jeg spaserer avgårde til klasserommet, og fikser prosjektoren. Mens jeg holder på hører jeg såvidt at elevene roper på meg, jeg er opptatt med prosjektoren så jeg hører ikke helt hva de sier. Men plutselig hører jeg en av elevene si: "Jørgen, buksesmekken din er åpen!"

:blush:  :blush:  :blush:

alle trenger da litt lufting avogtil!

Jeg er så HOT vettu :cool:

Lenke til kommentar

Hadde fremføring av tverrfaglig prosjekt nå for kort tid siden. Midt i fremføringen glemte jeg helt hva jeg skulle si, og sto i en rundt 8-9 sekunder uten å si et ord. "Eh, eh, hva var det igjen" :p Ordet jeg skulle få frem var oppmerksomhet, men det tok sin tid å få sagt det. :wee:

 

Gikk greit da, tror ikke det vil trekke ned stort, men det var litt pinlig der og da. Etterpå var det bare morro.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skal vi se :p

 

Hadde en RIMELIG flau opplevelse idagtidlig. GJorde det slutt med dama i helgen som var og det er vel ca en ukes tid siden jeg har hat sex eller onanert. Er på besøk hos en god venninne og sover i samme seng som hun. Da jeg våknet opp idag tidlig hadde jeg faen meg klart å hatt en wetdream, liten fin flekk på lakenet og "fuktig" på boxeren.

 

DET var flaut og si til venninna mi som lå ved siden av. Heldigvis tok hun det med ett stort smil og en hel del latter. :)

 

 

Snåle greier, ikke hatt våte drømmer siden puberteten...

Lenke til kommentar

hehe, ojda. Bra hun tok det med et smil da. :)

Opplevde noe flaut isted jeg og, satt på venteværelset til tannlegen, og liksom rett over meg satt det ei jente, kanskje et par år yngre enn meg. Jeg hadde ikke noe blad å kikke i så jeg flakka litt med blikket, plutselig fikk jeg sett hu jenta rett i øynene og da følte jeg at jeg måtte gjøre noe, kunne ikke bare sitte der å se henne dumt i øynene så jeg dro fram et host. Det hostet resulterte i at jeg fikk siklet litt så jeg måtte liksom tørke haka litt med hånda. :!:

 

Litt vanskelig å forklare, men det var meget trykket stemning der fra før av. Dette gjør at man ikke helt klarer å slappe av og te seg normalt. Pleier aldri å sikle når jeg hoster liksom.. :ermm:

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Det mest pinlige jeg har opplevd:

 

I 2002 var vi i Tunisia, vi var i bassenget på hotellet hver dag. Plutselig går den yngste broren min bort til meg, peker på en gamling som står 5 meter lenger borte, ler så tårene renner og sier høylytt: "Se! Der er en svær, feit gamling om tror han er så kraftig!". Heldigvis var gamlingen fra Tsjekkia og forstod ikke hva brutter'n sa. Men ett minutt senere peker han igjen på noen, denne gangen en gammel dame fra Norge, nok en gang får han latterkrampe og sier: "Se! Hun ser ut som en gutt!"

 

Dette er garantert den mest pinlige episoden i mitt liv...

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...