Gå til innhold

Din mest pinlige opplevelse!


Jokko88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På polen turen i 10ende klasse så satt jeg å så på highlander på hotellrommet til en klassekammerat. Noen jenter fra klassen kom inn, og da begynnte sefølgelig noen ganske grove sexscener i filmen. I min forfjamselse så mistet jeg fjernkontrollen i gulvet slik at batteriene spratt ut. Jentene så ikke ut til å bry seg så mye. Men så kom lærinnen inn. Jeg prøver desperat å slå av tven med fjernkontrollen, men den funker seffølgelig ikke. Læreren kommer så med denne kommentaren: "Jeg regnet med at gutter så på sånt, men ikke jenter også", så gikk hun ut.

Har aldri vært så flau.

Lenke til kommentar
På polen turen i 10ende klasse så satt jeg å så på highlander på hotellrommet til en klassekammerat. Noen jenter fra klassen kom inn, og da begynnte sefølgelig noen ganske grove sexscener i filmen. I min forfjamselse så mistet jeg fjernkontrollen i gulvet slik at batteriene spratt ut. Jentene så ikke ut til å bry seg så mye. Men så kom lærinnen inn. Jeg prøver desperat å slå av tven med fjernkontrollen, men den funker seffølgelig ikke. Læreren kommer så med denne kommentaren: "Jeg regnet med at gutter så på sånt, men ikke jenter også", så gikk hun ut.

Har aldri vært så flau.

nice one, :w00t:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

hadde den daglige skjit praten på skolen da vi begynte å diskutere sjarmen til en av gutta.

etter mange konklusjoner sa jeg " det beste er vel russian mail order wifes for gutten, og lo ".

da ble det plutselig veldig stille, bare sekunder etterpå kom jeg på at den nye gutten i klassen fra Russland enda var inne i klassserommet.

dette skjedde for noen dager siden, så det er nok ikke det pinligeste.

Lenke til kommentar

Egentlig så synes jeg ikke så mye er pinlig, men det er jo visse ting som fort blir litt flaut, selv for meg..

  • Gikk i byen, og følte at veldig mange så på meg... jeg trodde selvfølgelig jeg var dead sexy; helt til jeg la merke til at jeg var rød over hele den hvite buksen min :blush:

Det er vel noe mange jenter kan kjenne seg igjen i... :no:

Lenke til kommentar
På polen turen i 10ende klasse så satt jeg å så på highlander på hotellrommet til en klassekammerat. Noen jenter fra klassen kom inn, og da begynnte sefølgelig noen ganske grove sexscener i filmen. I min forfjamselse så mistet jeg fjernkontrollen i gulvet slik at batteriene spratt ut. Jentene så ikke ut til å bry seg så mye. Men så kom lærinnen inn. Jeg prøver desperat å slå av tven med fjernkontrollen, men den funker seffølgelig ikke. Læreren kommer så med denne kommentaren: "Jeg regnet med at gutter så på sånt, men ikke jenter også", så gikk hun ut.

Har aldri vært så flau.

 

Haha! Mye gøy på den turen! :D

 

Du sa faktisk ikke det der til meg tror jeg... :ermm:

Kjent deg siden 1. klasse på barneskolen, og du vil heller dele dette med et forum enn meg ? :cry:

 

 

 

:p

 

Uansett... flaut øyeblikk?

 

Da jeg var og bøffa plommer i naboens hage kanskje...? Vi snakket om at de ikke var spesielt gode, og DER var han! Dette var på barneskolen, men jeg husker stemmen hans: "De der er nok ikke helt modne, gutter."

 

Det er i seg selv ikke så ille, men det var en stor sak form meg da. Etterpå, da vi hadde løpt som faen inn til meg, kom han gående opp mot huset. Hjertet mitt stod stille... men... heisann, der gikk han rett forbi.

 

Det var mange flaue stunder etter det. Mannen kjører buss... ja, min buss. Selv nå, fem år etterpå er det litt rart å se ham. Jeg antar jeg får dårlig samvittighet VELDIG lett, og jeg glemmer sjeldent. Jeg kommer nok ikke til å glemme det heller.

 

Ei heller vil jeg glemme alle de andre som dummet seg ut på turen jeg og DDK hadde med klassen for to år siden :cool:

Lenke til kommentar

Var for lenge siden. Naboen hadde et kirsebærtre med store kirsebær.

Rett utenfor hagen var det en bilvei, som lett kunne treffes med gjenstander, om en stod oppå boden vår.

Jeg og 2 kamerater tenkte vi skulle ha det litt gøy med bærene, siden de splattet rimlig bra når de traff noe hard :innocent:

Når første bil kom fyrte vi løs med noen bær som treff midt på frontruta på bilen, som bråbremset og en stor mann kom ut. Vi fikk panikk å begynnte å løpe i ring, og før vi viste ordet av det hadde mannen på en mirakuløs måte hoppet over gjerdet (det var rimlig høyt) og stod rett forand oss.

Det endte da med at vi måtte ta en klut og såpevann som vi måtta vaske bilen hans med, mens han stod å så på :blush:

 

Det var veldig flaut og ydmykende :blush:

Lenke til kommentar
blabla

Minner meg om en episode.

I 4-5 klasse sparket jeg noen SMÅ steiner (3 stykker) fra en lav bro, 4 meter max.

Og den traff en båt som kjørte forbi. Båten parkerte og en mann slo opp døra på båten og løp ut. Vi løp såklart vi og, men han tok oss igjen og dro oss tilbake og ville vite hvor vi bodde og de skulle ha 20.000 for et vindu som hadde knust. Sammen med han mannen som løp ut var en feit gubbe som ikke skjønte noe og faka et surt blikk.

Litt flaut siden halve klassen så på :!:

 

Rotete, men dette er min norsk i et nøtteskall. Jeg vil ha diagnosen dysleksi, ikke bare høre at jeg ikke gidder å skrive ordentelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...