Gå til innhold

Din mest pinlige opplevelse!


Jokko88

Anbefalte innlegg

Tja... Det flauste jeg har gjort?

 

Satt og diskuterte en forferdelig stygg/feit og streng lærer på skolen med noen jenter og noen venner i et friminutt....

Vi hadde hatt en ekskursjon i fjæra en uke tidligere og da hadde det overnevnte vesenet stilt opp i bikini :sick: (uff)

 

Selvfølgelig hadde hun ikke barbert seg *kremt* nedentil *kremt* så det var en GOD del hår stikkende ut derifra.

 

Dette skrek ja da høyt ut (det med ''hårene'') foran alle kameratene, og skreik ut hvor ekkel det var og hvor ekkel hun var... Plutselig ser jeg at alle kameratene har et HELT stivt blikk over meg.....

 

Gjett hvem som står der? ja riktig! 10 poeng! Den ekle læreren. Uff, da var jeg flau... Har aldri turt og se mot henne igjen... (ikke at jeg føler for og se på henne uansett :D)

 

Var i svømmehallen med noen jeg kjenner fra Bergen. To brødre. Den yngste var vel 10-11 år. Vi står i køen til vannsklia. Så sier han yngste plutselig til to jenter foran i køen: "Eg heite Helge og detta e bror min. Me bur i.." osv

Han samme fyren presterte å si i dusjen etterpå, til en gammel mann som sto der: "Oi, du har jammen stor tiss!" Den dagen oppdaget jeg nytten i å kunne late som man ikke kjenner noen.

 

Ok, den er FLAU!

 

 

Baksnakka ei jente i klassen 2k. Så stod hun rett bak meg.

 

Ja der BAKsnakket du hun virkelig :!: :ermm:

Endret av TDK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, var i et schwært bryllup da jeg var 6 år gammel, og oppdaget at når folk plinga i glasset betydde det tale. Jeg kunne selvfølgelig ikke dy meg, og kastet derfor skjeen "diskret" inn i glasset, og samtlige gjester snudde seg, og det ble dødsens stille, og noen på samme langbord begynte å si "tale, tale"... Blei så redd (sånn "flauredd") at jeg flyktet ut, låste meg inn i bilen og blei der ei god stund :D

 

Et mere nyligere øyeblikk var da jeg skulle prøve meg litt på Artic Challenge-pipen noen dager etter arrangementet (det var i fjor). Gikk ganske greit intill jeg landa litt for vannrett, og rulla bakover og nedover, og det føltes ut som om alle i pipen (ganske mange) så på... Usj :blush:

Lenke til kommentar

Noe av det flaueste jeg har opplevd (ikke _det_ flaueste) var på skidagen i trysil i fjor, eller var det to år siden? (Samma det.) Bindingen på snowboardet røk, på toppen av bakken omtrent, og jeg måtte kjøre ned bakken sittende oppå brettet (jeg gadd ikke gå hele veien). Og det var ikke akkurat den bratteste bakken, og det kom masse småunger (bare to egentlig) og lo av meg og sånn... Pluss at halve skolen så det.

Lenke til kommentar
Jeg spydde i sekken til jenta som satt ved siden av meg i første klasse. Hun fortjente det, synes jeg.  :mrgreen:

Åja, dette er vel noe av det flaueste jah, hadde nesten fortrengt det:

 

Jeg satt i 5.klasse ved siden av ei jente, og en dag hadde jeg vel spist masse fiber, for magen var stappa med gass. I timen skulle vi tegne, og hun spurte om å få låne noen fargeblyanter. Jeg lente meg da ned fremover og til siden (litt i "doggystyle-posisjon" ) for å grave etter dem i sekken. Hun lener seg da fremover for å se i sekken (jeg var da med rompa til) og akkurat da kom en salve med ufrivilig tarmgass rett in her face! Da var jeg flau :blush:

 

Grøss, vonde minner :ermm:

 

Noe av det flaueste jeg har opplevd (ikke _det_ flaueste) var på skidagen i trysil i fjor, eller var det to år siden? (Samma det.) Bindingen på snowboardet røk, på toppen av bakken omtrent, og jeg måtte kjøre ned bakken sittende oppå brettet (jeg gadd ikke gå hele veien). Og det var ikke akkurat den bratteste bakken, og det kom masse småunger (bare to egentlig) og lo av meg og sånn... Pluss at halve skolen så det.

 

Uff, det minner meg om en gang jeg var på snowboard i "alpintanlegget" (i Tromsø) og skulle ta meg en siste tur opp før det stengte. Da jeg starta mederst i heisen var det sol og klar himmel, men da jeg kom på toppen var det blitt overskyet og mørkt, og vinden blåste som bare juling. Jeg fikk meg knapt nedover (vinden kom unnenifra, og det var nesten så jeg kjørte oppover), og var helt alene på toppen.

Jeg bestemte meg da for å ta av meg brettet, og gikk nedover langs heisen, da det ikke var sikt ellers. Da jeg var kommet et stykke nedover klarnet det kjempefort opp, og plutselig kommer det masse folk opp med heisen, som ser rart på meg som kommer gående nedover med brettet i armen... Det var fælt :no:

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar
Noe av det flaueste jeg har opplevd (ikke _det_ flaueste) var på skidagen i trysil i fjor, eller var det to år siden? (Samma det.) Bindingen på snowboardet røk, på toppen av bakken omtrent, og jeg måtte kjøre ned bakken sittende oppå brettet (jeg gadd ikke gå hele veien). Og det var ikke akkurat den bratteste bakken, og det kom masse småunger (bare to egentlig) og lo av meg og sånn... Pluss at halve skolen så det.

Hehe..den der er lei..hadde noe lignende en gang på Eikedalen. Men da var jeg i et hopp og skulle ta en 360. så røyk hele bindingen med sko og hele pakken, jeg tryna så det sang etter :D var litt morsomt :p

Lenke til kommentar

Dette hendte for mange år siden. Broren min var på besøk hos en kompis, og jeg skulle ringe og si at middagen var ferdig. Moren til kompisen hans pleide ganske ofte å gjøre det samme når han var på besøk hos oss. I hvert fall, jeg ringer, og står og tenker på hva moren hans pleier å si når hun ringer. Så i det hun svarer telefonen så sier jeg: "Hei, det er Vibecke, er Anders Jan der?".

 

Broren min heter forøvrig Joar, og jeg heter Kine :p

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Baksnakka ei jente i klassen 2k. Så stod hun rett bak meg.

Det skjer en gang i uken med meg da... Lite oppmerksom jeg..

Flotters av deg å baktale folk så mye da :)

Selv bruker jeg å si hva jeg mener om dem rett opp til dem, og ikke bak ryggen deres...menmen, folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Baksnakka ei jente i klassen 2k. Så stod hun rett bak meg.

Det skjer en gang i uken med meg da... Lite oppmerksom jeg..

Flotters av deg å baktale folk så mye da :)

Selv bruker jeg å si hva jeg mener om dem rett opp til dem, og ikke bak ryggen deres...menmen, folk er forskjellige.

nei, du baktaler aldri folk... Du har aldri noe stygt å si om noen..

Lenke til kommentar
Hehe..den der er lei..hadde noe lignende en gang på Eikedalen. Men da var jeg i et hopp og skulle ta en 360. så røyk hele bindingen med sko og hele pakken, jeg tryna så det sang etter  :D  var litt morsomt  :p

går du kanskje på Framnes du da?

Nei. Det var på en helgetur. Bor på Stord jeg. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...