Gå til innhold

Din mest pinlige opplevelse!


Jokko88

Anbefalte innlegg

Får poste samme svar som i den som ble stengt nå nettopp.

 

Da jeg var mindre,rundt 10-11 år, var jeg oppe i skogen for å renne på rattkjelke. Jeg gikk langt opp og da jeg var et godt stykke oppe i skogen merket jeg at dritenøden presset på. Merket at jeg måtte komme meg på do så fort som overhodet mulig og suste hjemover i full fart på kjelken. Jeg stormet inn og rev av meg boblebuksen og jakken, men problemet var joggebuksen jeg hadde på under boblebuksen. Den buksen hadde ikke strikk, men "tau" som man måtte knyte sammen for at buksen skulle holdes oppe. Den knuten hadde på mirakuløst vis blitt den verste blåknuten i manns minne og jeg hadde strammet buksen såpass godt at det ikke var mulig å bare rive buksen ned med knuten inntakt. Presset ble større og større etterhvert som sekundene tikket og buksen ville ikke gå ned på anklene. Det gikk som det måtte gå og fytti rakkern det var flaut da min mor skulle vaske klærne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var på havanna (badeland) i sandnes en gang.

Jeg stod i kø på en vansklie som gikk fra 4. etg (tror jeg). I sklia kjørte man på gummiringer, og en man velta i sklia, og ringen datt 3,5 etg. ned og landet rett ved siden av ei dame. Jeg så det og fikk helt latterkrampe. Da snudde alle folkene seg mot meg, og jeg klarte fremdeles ikke å stoppe å le.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...