Gå til innhold

Din mest pinlige opplevelse!

Jokko88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tivoli i 5 eller 6 klasse. Kompis måtte stikke så jeg kjøpte bilettene hans for en billig penge. Han hadde forresten fått de av en annen kar igjen.

Så satt jeg meg på en karusell og venta på polakken skulle komme å hente billetten min. Det regnet akkurat da.

Jeg gav fra meg billetten og fingrene mine var lilla og blå. Det samme var polakken sine. Det var fakes...

Purken kom å greier, skikkelig stas.

Hvordan presterer folk å kopiere opp falske tiviolibilletter? Det er enda et spørsmål...at folk seriøst gidder.

Lenke til kommentar

En gang kom mamma og sa at ho måtte snakke med meg...

Ho var skikkelig alvorlig og greier, og spurte meg: "Er det noe du vil si"

og jeg sier selvfølgelig litt beskjedent "Nei!"

- Er du sikker?

Så fortalte jeg alt (hva, gidder jeg ikke å si)

Så var det ikke det ho skulle snakke med meg om, og jeg hadde tilstått alt!

Ganske pinlig!! :blush:

Lenke til kommentar
Det flauste jeg har gjort var i et basseng. jeg og noen venner og venniner badet og de hadde dukker briller og jeg stupte uti :blush: resten kan du tenke deg selv :innocent:

Hvis du ikke fikk masse stygge blikk, men en del rare blikk, kan du være stolt av det i stedet for å være flau :thumbup:

Lenke til kommentar
En gang kom mamma og sa at ho måtte snakke med meg...

Ho var skikkelig alvorlig og greier, og spurte meg: "Er det noe du vil si"

og jeg sier selvfølgelig litt beskjedent "Nei!"

- Er du sikker?

Så fortalte jeg alt (hva, gidder jeg ikke å si)

Så var det ikke det ho skulle snakke med meg om, og jeg hadde tilstått alt!

Ganske pinlig!! :blush:

Ahahahaha. Den er dødskjip. Gjort akkurat det samme selv, forøvrig :wee:

Lenke til kommentar
Spydde på tivoli :p

oOo... Du er mann!

- Største jeg har gjort må vel bli... ehmm, ingentig?

Eneste er vel at jeg har stupt uti med litt slapp knute på buksen. Der glei den ned gitt.

- Var ikke noe store greier, ingen så det (selv om hele klassen min var tilstede)

Lenke til kommentar

Gikk på dame-toalett i Berlin. Noen jenter så meg og tilkalte eierne av resturangen jeg gikk feil på. De sto og hamret på døren mens jeg satt og dreit. Prøvde først og late som jeg ikke var der men, ga opp etter en stund. Da jeg kom ut hadde alle som satt på resuranten sett at jeg hadde gått feil og ga meg en aplaus da jeg kom ut. Og fikk masse kjeft av personale der. Noen venniner av meg var også med inn og de lo seg skakk.

Lenke til kommentar

Den som såra stoltheten mest tror jeg var et tryn på rulleskøyter i Frognerparken.

Skulle hoppe opp trappetrinna på baksiden av monolitten (mener det er tre stykk).

Samla bein seff. Gikk bra helt til det siste trinnet da jeg glemte at hjula stakk noen centimeter ut under beina.

Klaska rett i skiferhellene, slo pusten helt ut og registrerte at "hele" Frognerparken snudde seg.

Fikk igjen pusten og hoppa en gang til for å bevise at jeg klarte det, men det hadde jeg ALDRI gjort om det ikke hadde vært så mye folk der. For det trynet gjorde skikkelig vondt.

Lenke til kommentar
Det flauste jeg har gjort var i et basseng. jeg og noen venner og venniner badet og de hadde dukker briller og jeg stupte uti  :blush:  resten kan du tenke deg selv  :innocent:

Hvis du ikke fikk masse stygge blikk, men en del rare blikk, kan du være stolt av det i stedet for å være flau :thumbup:

Hehe.. fikk bare en høy latter av kameratene (2-3 stk) men de 2 venninene som var med har jeg hatt forhold til før så det gjorde ingenting ;) Men det var andre folk der også . :blush:

mvh Erik_s

Lenke til kommentar
Da jeg kom ut hadde alle som satt på resuranten sett at jeg hadde gått feil og ga meg en aplaus da jeg kom ut. Og fikk masse kjeft av personale der.

Hehehe. :D

Pinlige ting fortrenger jeg. Nødt til det, har gjort så mye drit at det er ikke måte på.

Kan ta en som ikke var så farlig: Jeg spydde i sekken til jenta som satt ved siden av meg i første klasse. Hun fortjente det, synes jeg. :mrgreen:

Lenke til kommentar

Har gjort noen pinlige ting jeg og :D :

1. klasse på barneskolen: "urinerte" i et buss-sete på vei hjem fra skidag.

Ungdomsskolen, i svømmehallen, vannpolo: Shortsen ble dradd i under en takling, og den revna... Fikk heldigvis holdt den sammen lenge nok til å komme meg inn i dusjen :!:

Ellers pleier jeg å bli flau når folk jeg kjenner eller som jeg føler representerer noe jeg er med på, gjør noe dumt.

Var i svømmehallen med noen jeg kjenner fra Bergen. To brødre. Den yngste var vel 10-11 år. Vi står i køen til vannsklia. Så sier han yngste plutselig til to jenter foran i køen: "Eg heite Helge og detta e bror min. Me bur i.." osv :D

Han samme fyren presterte å si i dusjen etterpå, til en gammel mann som sto der: "Oi, du har jammen stor tiss!" Den dagen oppdaget jeg nytten i å kunne late som man ikke kjenner noen.

Endret av svamp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...