PIIIpower Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg har for vane å bruke sikkerhets kopier av spill jeg kjøper for ikke å ødelegge orginal cden(e). Dette også for GTA3, men jeg trenger som oftest en no-cd patch og disse finner jeg på http://www.gamecopyworld.com (lovlig side), men for GTA3 finnes det mange og jeg vet ikke hvilken jeg skal ta. Problemet er at jeg ikke få restora saved games, da quiter spillet til Win. W2K, sp2 2xPIII 1Ghz 1024MB ram osv, osv Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Retningslinjene, punkt 5. Vær forsiktig nå... Jeg har ikke GTA3 selv, men dersom du kopierer selve filene (altså savegames'ene) inn i riktig katalog, vil ikke dette hjelpe? Eventuelt kan du vel putte inn original - CD'n og så restore? Dersom problemet ditt kommer av at du har en ulovlig kopi (i følge produsenten hvertfall), skulle dette la seg løse vha. original - CD'n. Skriv gjerne et svar på dette slik at evt. andre som lurer på det samme får vite hva som skal til. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Du må ha den nyeste deviance cracken, den første er fucka opp... Du burde kunne laste ned fra Direct Connect eller Kazaa. Etter dette skal alt funke helt fint (og lovlig :wink: ) Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 ok, skal prøve den nyeste. Bare for å oppklare så er dette ikke i nærheten av §5, man her rett til å sikkerhets kopiere eiet software. Hadde det vært en ulovelig distro, hadde cracen fulgt med :smile: Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Viss du tar sikkerhetskopier av dine egne cd`er som du sier,så bør du investere deg i ein cd-brenner som støtter clone-cd. Ein Plextor brenner f.eks. Det virker som om dette er første gang det er eit problem,og det er litt rart viss du pleier å ta sikkerhetskopi av cd`ene dine.. :smile: Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Har Clone cd, men det funker ikke altid alikevel. Viste ikke at CloneCd var hardware avhengig for jeg klarer meg lenge med min 4x4x24... Er det noen som gidder å maile meg patchen? Da hadde jeg vært takknemelig. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 13:07, KjellM skrev:Viss du tar sikkerhetskopier av dine egne cd`er som du sier,så bør du investere deg i ein cd-brenner som støtter clone-cd. Ein Plextor brenner f.eks. Det virker som om dette er første gang det er eit problem,og det er litt rart viss du pleier å ta sikkerhetskopi av cd`ene dine.. :smile: Finner stort sett patcher på internett.... som implementeres i Iso fila... Lenke til kommentar
Håkonm Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 FantomCD er 1000 ganger bedre enn CloneCD. Med det prog. burde du kunne brenne sikkerhetskopi til de fleste, for ikke å si alle spill. Last ned FantomCD herfra: http://www.fantomcd.net/enu/ Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-10 23:17, PIIIpower skrev:Jeg har for vane å bruke sikkerhets kopier av spill jeg kjøper for ikke å ødelegge orginal cden(e). Dette også for GTA3, men jeg trenger som oftest en no-cd patch og disse finner jeg på http://www.gamecopyworld.com (lovlig side), men for GTA3 finnes det mange og jeg vet ikke hvilken jeg skal ta.Problemet er at jeg ikke få restora saved games, da quiter spillet til Win. NoCD patch er en crack. De er ikke ønsket av utviklerne. Jeg synes ærlig talt ikke synd på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg