Gå til innhold

GTA3 sikkerhets kopi -problemer med restore.

Anbefalte innlegg

Jeg har for vane å bruke sikkerhets kopier av spill jeg kjøper for ikke å ødelegge orginal cden(e). Dette også for GTA3, men jeg trenger som oftest en no-cd patch og disse finner jeg på http://www.gamecopyworld.com (lovlig side), men for GTA3 finnes det mange og jeg vet ikke hvilken jeg skal ta.

Problemet er at jeg ikke få restora saved games, da quiter spillet til Win.

W2K, sp2

2xPIII 1Ghz

1024MB ram

osv, osv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Retningslinjene, punkt 5. Vær forsiktig nå...

Jeg har ikke GTA3 selv, men dersom du kopierer selve filene (altså savegames'ene) inn i riktig katalog, vil ikke dette hjelpe? Eventuelt kan du vel putte inn original - CD'n og så restore? Dersom problemet ditt kommer av at du har en ulovlig kopi (i følge produsenten hvertfall), skulle dette la seg løse vha. original - CD'n.

Skriv gjerne et svar på dette slik at evt. andre som lurer på det samme får vite hva som skal til.

Lenke til kommentar

Viss du tar sikkerhetskopier av dine egne cd`er som du sier,så bør du investere deg i ein cd-brenner som støtter clone-cd. Ein Plextor brenner f.eks. Det virker som om dette er første gang det er eit problem,og det er litt rart viss du pleier å ta sikkerhetskopi av cd`ene dine.. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-11 13:07, KjellM skrev:

Viss du tar sikkerhetskopier av dine egne cd`er som du sier,så bør du investere deg i ein cd-brenner som støtter clone-cd. Ein Plextor brenner f.eks. Det virker som om dette er første gang det er eit problem,og det er litt rart viss du pleier å ta sikkerhetskopi av cd`ene dine.. :smile:

Finner stort sett patcher på internett.... som implementeres i Iso fila...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-10 23:17, PIIIpower skrev:

Jeg har for vane å bruke sikkerhets kopier av spill jeg kjøper for ikke å ødelegge orginal cden(e). Dette også for GTA3, men jeg trenger som oftest en no-cd patch og disse finner jeg på
(lovlig side), men for GTA3 finnes det mange og jeg vet ikke hvilken jeg skal ta.

Problemet er at jeg ikke få restora saved games, da quiter spillet til Win.

NoCD patch er en crack. De er ikke ønsket av utviklerne. Jeg synes ærlig talt ikke synd på deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...