magnusnh Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har kjøpt meg er slikt kort men det er et stort problem, det lagger i windows.. Jeg jøpte det for ca en uke siden og monterte det i går kveld. Jeg har innstallert nyeste ati driver men det lagger fremdeles! Jeg har et hovedkort med 4x AGP noen som skjermkortet også støtter... Resten av pc`n er: 200gb hardisk, 512 TwinMOS DDR ram, pc2100, Asus A7V266-C hovedkort og AMD XP 2100+ prosessor.. Noen som har noen anelse om hva som er problemet her? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hva mener du med at det "lagger" i windows? er det når du spiller eller ved vanlige oppgaver? Jeg mener å ha lest et sted at den nyeste ATI drivern ikke er helt "patent" på alle kort(eller tar jeg feil?). Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 jeg hadde samme problemet med mitt PowerColor 9600 256mb kort. hvis det du mener er at windows lagger når man flytter vinduer/åpner vinduer/skriver/osv. Jeg gikk inn å endra på instillingene på skjermen, men hjalp ikke. Reinstalerte driveren, så blei alle blåfarger grønne, og alle rød rosa. Reinstalerte igjen, uten Cat controlcenter, da funka det... forklaring: kansje det virker hos deg åsså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå