DementedAlbino Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Er på tide å selge pcen jeg har nå før den blir for gammel, for så å kjøpe inn en ny pc. Jeg har en del komponenter som skal beholdes, men siden jeg kjøpte pc sist har der kommet så utrolig mye nytt at dette er som å gå i en jungel for min del. Så nå håper jeg dere kan hjelpe meg med noen forskjellige oppsett, endten amd eller intel, spiller i grunn ingen rolle hva det blir, men vil ha mest ytelse i forhold til pris. Budsjettet er begrenset, ca 4000-4500. Har følgende deler: Radeon 9800 pro Tastatur\mus Skjerm 160 GB HD Strømforsyning. Så det jeg trenger hjelp til å velge ut er: - Hovedkort, gjerne med integrert lyd og nettverk. - CPU, den som gir mest i forhold til pris/ytelse - Minne, gjerne 2x 512 brikker om det er mulig til den prisen Så, kan dere hjelpe meg med de komponentene jeg trenger? Lenke til kommentar
hds Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 HK: Gigabyte K8NS Ultra-939 nForce3 250 LINK CPU: AMD Athlon 64 3200+ 2.0 Ghz BOXED LINK RAM: Kingston HyperX 1024MB 400MHz DDR LINK Akuratt 4500kr Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Er det mye arbeid å fjerne cpu fra vifteløsningen som følger med? Har vannkjøling som skal brukes. Lenke til kommentar
hds Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kjøp den uten kjølern, koster bittelitt mindre (50kr), men uansett den er ikke montert på den vifta, den bare følger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå