Acrid Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) PS: hahahaha, for en smiley! =) Hvilken smiley? Endret 8. januar 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Den eneste gode grunnen til å se remaken er Jessica Biel. Originalen er ett mesterverk! En av mine absolutte yndlingsfilmer, uansett sjanger. Tror aldri jeg har opplevd en noen mer irriterendes skuespiller en hun i den filmen. All den skrikingen å griningen å whinen ga meg hodepine. -Vil heller se originalen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 PS: hahahaha, for en smiley! =) Hvilken smiley? ---> hahahahahahahahahaha Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Morsom film :-) Men først skummel :-) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) synes den var bra jeg, spesiell "atmosfære" i filmen.. har sett både den nye og den gamle, den nye er nok noen hakk bedre Endret 1. februar 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
smetho Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Så remaken. Det var en svææært dårlig film! Det hele ble så dumt, og ikke skummelt en plass. Dersom du skal se den så anse det som humor. Folkene er så dumme at en skulle tro det ikke var mulig. Det kunne vært gjort så utrolig mye bedre. Skal ikke si noe om de andre versjonene da jeg ikke har sett dem. Akk ja...orker ikke tenke på filmen mer en gang. Ikke verd å bruke tid på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå