kiMMey Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Noen som er enige om at Ugress er en av Norges beste elektronika produsenter? Jeg digger ALLE låtene deres, og har lenge drømt om å se de live! Dersom noen er i tvil om hva de er kabaple til, last ned gratis låter på Ugress sin hjemmeside Edit: leif Edit2: ugress sin hjemmeside er for tiden nede Endret 8. januar 2005 av kiMMey Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Jeg er en rocker, og denslags musikker faller meg liksom ikke naturlig å like. MEN jeg må innrømme at jeg gjør et unntak for UGRESS. Et sstooort unntak. De er faktisk veldig veldig kul. Har vært på konsert med dem! Fantastisk. Bassisten får det hele til å drive noe sinnsykt! Thumbsup! Edit: Ugress.com? Ikke så mye på den siden... Men Her ligger det noen låter Endret 7. januar 2005 av Luke Lovegroove Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har sansen for norsk elektronika. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Digger låtene til Ugress jeg å Den jeg liker best er "reason to believe" (er ikke sikker på om det er rett skrevet) Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Digger låtene til Ugress jeg å Den jeg liker best er "reason to believe" (er ikke sikker på om det er rett skrevet) Hehe, joda, stemmer det! Den låten er utrolig bra, ja Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ugress er phet... Mange tøffe cinematiske sanger... og for ikke snakke om den ultra-funky Longmeister Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har sansen for norsk elektronika. Ditto Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Må nok desverre slå fast at jeg bare har hørt "Longmeister". Med andre ord ikke nok til å danne et inntrykk.. Edit: Feil. Bah. Endret 7. januar 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Må si at Ugress har noen catchy sanger.... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Er det forresten noen som vet hvor de har rappa "bassgrooven" på Loungemeiser fra? Var vel en ganske kjent låt for noen år siden som hadde samme groooven? Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Ugress er grei elektronika. Mange venner synes de gjør en god jobb. Personlig liker jeg ikke så godt "plankeelektronika" som f.eks ugress. Skriv ned dette tipset, for fyren er genial live. Mannen heter Kim Hiorthøy og har laget vanvittig mye bra på smalltownsupersound. Samtidig er Kim en kjernekar. Endret 7. januar 2005 av PreZiDenT Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hmm..er det kun oss meg linken til hjemmesiden ikke funker? og er det noen som har Musikk videoen til "reason to believe? såg den på NRK2 en gang. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ugress har laget noen fete sanger ja jeg har ikke så mange, men noen av dem jeg synes er gode er: Makina Fifth Spiderman Theme Supermodel E-Pipe Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Ugress har laget noen fete sanger ja jeg har ikke så mange, men noen av dem jeg synes er gode er:Makina Fifth Spiderman Theme Supermodel E-Pipe Mye bra der Så må man ikke glemme Loungemeister, Swing E Sesso og Reason To Believe da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå