Lacim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Sykt mange skandinaver på 8 iallfall. Har møtt på et titalls folk som jeg har partya med, har ikke møtt andre enn nordmenn og svensker. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ser vist ut som om jeg får skifte til EN Test 08 da, har bare møtt tullinger og italienere på 10.. Catch ya soon fellows Lenke til kommentar
PcT Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 På server 5 er det mange engelske/svenske/danske/norske.. Fin server Dwarf POWAH Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Uff, har ikke fulgt med skikkelig. Må jeg ned å kjøpe en authentication key på EBgames eller hva? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Join nr 4, mange svensker, nordmenn og dansker.. Er selv i party med 4 andre nordmenn Lvl 12 Dwarf paladin btw Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 er på 10'eren... hakke møtt på noen :\ btw. snart lvl 8 NE Druid.... ah bare digger det spillet men synd dette bare er betaen.. jeg synes faktisk at betaen går supert så få ut retailen om 1 uke så er alt greit Lenke til kommentar
insider Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) 8'ern er med i svensk guild og det blir snakket mye svensk norsk på chatten ;p (gen chat) Endret 11. januar 2005 av insider Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 8'ern er med i svensk guild og det blir snakket mye svensk norsk på chatten ;p (gen chat) Du vet at du bare skal snakke engelsk i general chat ja? Det står når du begynner at serveren er engelsk. Lurer på om blizzard begynner å banne pga det. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Heh...som om det å være på en server med mange skandinaver er noe mål i seg selv. Gir da vel beng i hvor de kommer fra, bare de prater engelsk. Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 kanskje off topic og jeg burde kanskje lage ny post men uansett. Lurer på om noen har ett guild på beta 8 jeg kan joine? spiller som horde undead warlock pm meg med svar Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Heh...som om det å være på en server med mange skandinaver er noe mål i seg selv. Gir da vel beng i hvor de kommer fra, bare de prater engelsk. Må si meg enig, så lenge de snakker engelsk er det samme hvor de kommer fra. Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Uff, har ikke fulgt med skikkelig. Må jeg ned å kjøpe en authentication key på EBgames eller hva? glem det.. du er alt for seint ute.. de fleste av oss kjøpte den i slutten av november.. du må nok vente på retail eller håpe på en plass når open beta begynner. Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Arrgh! Fikk ikke tak i Pre-order kit(hadde ikke trudd det heller da). Men ka tid kan vi folk som ikke har Pre-order kit spille FB? Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 vi veit ikke mer enn deg.. men us open beta varte vel i ca ei uke trur jeg.. så ei uke før retail omtrent? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Arrgh! Fikk ikke tak i Pre-order kit(hadde ikke trudd det heller da).Men ka tid kan vi folk som ikke har Pre-order kit spille FB? Når final betaen blir open, men når den blir open er en annen sak. Bør vel nesten ikke begynne å spekulere med noen tider, de tidene som er næmest sikre er blizzard tider, men de kan være veldig usikre de også . Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Står på Blizzard sine sider at den går i neste fase, så fort det blir stabilt nokk Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det er tre kit igjen på EBGames i Ålesund. Kjøpte meg forresten strategy guide til WoW idag. Deilig bok, anbefales... Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Står på Blizzard sine sider at den går i neste fase, så fort det blir stabilt nokk Virker nå riimelig stabilt så langt. Et par "disconnected from server" i løpet av mange spilletimer. Lvl 11 dwarf paladin, lvl 9 tauren warrior, lvl 7 human warlock + litt ymse. Tauren warrior var faktisk ganske moro å spille med, men blir nok dwarf paladin i den endelige utgaven. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Står på Blizzard sine sider at den går i neste fase, så fort det blir stabilt nokk Virker nå riimelig stabilt så langt. Et par "disconnected from server" i løpet av mange spilletimer. Lvl 11 dwarf paladin, lvl 9 tauren warrior, lvl 7 human warlock + litt ymse. Tauren warrior var faktisk ganske moro å spille med, men blir nok dwarf paladin i den endelige utgaven. Dwarf paldin rox0r Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det er tre kit igjen på EBGames i Ålesund. Kjøpte meg forresten strategy guide til WoW idag. Deilig bok, anbefales... Da er ikke alt håp ute, bor forøvrig i ålesund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå