Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som har fått error? Jeg fikk det nå og må vente i 35 min før jeg kan spille igjen. Det er den verste betaen jeg har spillt. Beta 2 for 1.5 år siden var jo bedre.

 

EDIT: Yes 51 minutter til jeg kan spille igjen... Wohooo. NOen som vet noe om den erroren eller? Hvorfor får jeg den? ingen andre som jeg vet om får den.

Endret av Same-
Lenke til kommentar
Dette var for dårlig, blir disconnecta helt uten grunn...  :whistle:

kan hende det er fordi du ikke har åpna portene som du skulle :whistle:

Rams dem opp :hmm:

hvis det er den blizzard d\lloaderen og den er lik som vanlig bittorent så er det port 6881 - 6889.

 

===> Noen som vet når de åpner for at de som ikke har kjøpt preorder kit kan regge seg ?? <=======

Lenke til kommentar
Dette var for dårlig, blir disconnecta helt uten grunn...  :whistle:

kan hende det er fordi du ikke har åpna portene som du skulle :whistle:

Rams dem opp :hmm:

hvis det er den blizzard d\lloaderen og den er lik som vanlig bittorent så er det port 6881 - 6889.

 

===> Noen som vet når de åpner for at de som ikke har kjøpt preorder kit kan regge seg ?? <=======

no one knows

Lenke til kommentar
faen det har kommet could not conect to tracker nå 12 ganger på rad!! hva skal jeg gjøre?? den vill ikke conecte igjen. laster den enda ned eller laster den ikke ned

det er derfor man skal laste det ned via vanlig torrent clienter :D

 

er selv oppe i 85% :D (ah.. gleder meg mer og mer :D)... hm.. hvilken rase osv... gruble mellom mine tre... argh... blir nok mage eller druid.... men hvordan er det med å mekke folka selv.. er det masse som kan forandres på?

Lenke til kommentar

ah fy faen det her skulle ikke være lett...

 

Fikk vite om WoW igår, skaffa meg key utpå kvelden, starta nedlasting, men tok år, fikk meg account med en gang dem åpna, så fikk jeg sendt installen fra en kar med vill linje, ga meg full dl konstant over irc, så kommer jeg idag, ser at senden tima ut, får den resuma, tar 20 minutter, også er zip-fila korrupt :thumbdown:

 

Så nå har jeg sitti i hele dag og lasta ned en og en installfil... om 40minutter skal jeg så gruse på PvE4 :love:

 

Og btw, diskusjonen om hvilken klient retail kommer til å bruke eller.no var bare tåpeligst... bare vent å se så får alle svar på det ffs... :hmm:

Lenke til kommentar
Hva er dette for no ekkelt kø-system a? må vente 20min for og komme inn på servern jo... for mange players??.. dem burde jo ikke gi ut mer accounts enn det de kan klare... Syntes ikke vi betalende burde stå så lenge i kø værtfal :hrm:

20min bare?

 

Varierer fra 40 til 70 her... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...