Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

Man kan bli plukket ut, men det blir ikke åpent for alle.

 

Med alle og enhver, mener jeg at alle og enhver har en sjangse til å joine FB, selv om de ikke har KIT. Om det blir via Fileplanet, eller bare tilfeldig utvelgelse, eller de som er kjappe og registrerer seg først, aner jeg ikke.

Endret av Balderac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men det tar jo tid vente på kiten skal komme i butikken. er det noen som vet når det kommer ny kit til butikkene?

 

:roll: Det kommer IKKE flere KIT i butikkene ! Det neste som kommer i butikkene, er RETAIL versjonen av WoW. Om en stund kan alle og enhver joine Final Beta, selv om du ikke har kjøpt KIT. :roll:

Feil såvidt jeg vet.

Man kan bli plukket ut, men det blir ikke åpent for alle.

Såvidr jeg har forstått.

 

OT:

Mobilfreek (det er freak btw) kan du være så snill å si "et kit"? Blir gal av å lese "en kit"

Det er ikke åpent for alle nei, det vil bli begrenset hvor mange som kommer med av de som ikkehar preorder kit'et. Er nok "først til mølla..." som gjelder i det tilfellet.

Lenke til kommentar

Ja, det man betaler for er nøkkelen for å komme seg inn i spillet. Men det er jo aldri sikkert at Blizzard kommer til å legge ut en patch som tillater at de som har betaklienten å patche opp til retail versjonen da. Men personlig så tror jeg at de kommer til å gjøre det, men det kommer nok til å bli en ganske voksen patch.

 

Husker da Alien Invasion til AO kom, etter at man hadde lagt inn nøkkelen man kjøpte der for å aktivere AI så måtte man laste ned en gedigen patch :|

Lenke til kommentar
Men det er jo aldri sikkert at Blizzard kommer til å legge ut en patch som tillater at de som har betaklienten å patche opp til retail versjonen da. Men personlig så tror jeg at de kommer til å gjøre det, men det kommer nok til å bli en ganske voksen patch.

 

Å herregud.. BETA klienten din kommer til å være MER oppdatert enn RETAIL klienten som kommer på CD'en. Altså, er det RETAIL klienten på CD'en, som eventuelt må patches opp til RETAIL versjon, ikke BETA klienten. Komplisert? Kanskje.. Uansett.. Blizzard kommer ikke til å kunne skille imellom den klienten du allerede har (BETA) og RETAIL (når denne er patchet). Og ikke har de noen grunn til det heller.

Lenke til kommentar
som sagt før, isåfall med en patch og den blir nok ganske stor..

 

Hvorfor blir den stor? Jeg kan logge meg på RETAIL US serveren med min nåværende klient. WoW kommer IKKE til å bli patchet noe særlig mer (spesielt ikke store innholdsrike patcher) før den går RETAIL. RETAIL klienten kommer til å kreve en patch, IKKE BETA klienten din. Altså MOTSATT.

Lenke til kommentar
Ah, no må dei ta å få opp dei serverene, eg blir gal.

ikke jeg.. jeg synes det nesten er litt kos for da blir ikke jeg hengende så langt etter... (pokker ta jobben i går... fikk vite at wow var sluppet da jeg kom hjem.. da satte jeg på dl med en gang.. måtte canle den etter 2 timer fordi jeg fikk vite att torrent gikk raskere.. og nå er jeg på 50 %)

Lenke til kommentar
ikke jeg.. jeg synes det nesten er litt kos for da blir ikke jeg hengende så langt etter... (pokker ta jobben i går... fikk vite at wow var sluppet da jeg kom hjem.. da satte jeg på dl med en gang.. måtte canle den etter 2 timer fordi jeg fikk vite att torrent gikk raskere.. og nå er jeg på 50 %)

 

 

Blizzard downloader er Torrent.

Endret av aleksanderrr
Lenke til kommentar
som sagt før, isåfall med en patch og den blir nok ganske stor..

 

Hvorfor blir den stor? Jeg kan logge meg på RETAIL US serveren med min nåværende klient. WoW kommer IKKE til å bli patchet noe særlig mer (spesielt ikke store innholdsrike patcher) før den går RETAIL. RETAIL klienten kommer til å kreve en patch, IKKE BETA klienten din. Altså MOTSATT.

...

 

hvis det du mente var at man kan bruke den klienten vi nå bruker til retail spilling så sa jeg at det sannsynligvis kommer en ganske stor patch til den for at vi skal få bruke den til retail spilling iom at dette er en _beta_. selv om den virker feilfri kan den ha masse feil og ting de forandrer på til retail. men det er bare mine tanker...

 

håper du skjønner hva jeg mener nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...