Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

selvfølgelig kommer det ikke i butikken som beta, da er det jo ikke ferdig enda.

Jo det er faktisk i butikken, det koster 99,- og det som er i pakken er aktiveringsnøkkelen du trenger for å delta på beta'en og en cd med soundtrack på, de 99,- vil bli fratrukket kjøpssummen om du bestemmer deg for å kjøpe spillet etter betaen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
veder på at når spillet kommer trenger vi ikke installere fra cden eg trur vi kommer til å få bruke beta clienten.

 

Stemmer nok det, og da sparer vi 10 minutter !! WOW !

 

Hva med å skrive:

 

"Jeg er ganske sikker på at når spillet blir sluppet, behøver vi ikke installere det fra CD'en. Jeg tror at vi bare kan bruke BETA-klienten til å logge oss på." ?

Endret av Balderac
Lenke til kommentar
Selvfølgelig kan vi ikke bruke beta-klienten

 

Så da tror du virkelig at de gir oss spillet gratis da? Og alle andre må KJØPE det i butikken, mens vi bare må kjøpe spilletid, men ikke selve spillet? 

 

Tydelig at du ikke har noen erfaring fra MMORPG's. KLIENTEN er UBETYDELIG. ALT som teller, er koden som står bak på instruksjonsboka i retail versjonen av WoW, samt det av informasjon som ikke ligger lokalt (klienten), men på Blizzard sine servere. Når du kjøper en MMORPG i butikken, betaler du for klienten, samt din unike registreringskode. Om du bruker klienten (som er helt lik, eller til og med MER oppdatert enn den som er i boksen), er for Blizzard REVNENDE LIKEGYLDIG.

Lenke til kommentar
fikk akuratt ukelønnen på 200kr så da har jeg jo rå til en kit hadde jo brukt opp alle penga mine :p men det tar jo tid vente på kiten skal komme i butikken. er det noen som vet når det kommer ny kit til butikkene?

 

bare halvpareten av downloadingen igjen er på 50 :D

Det kommer ikke fler kit nei :p

Lenke til kommentar
men det tar jo tid vente på kiten skal komme i butikken. er det noen som vet når det kommer ny kit til butikkene?

 

:roll: Det kommer IKKE flere KIT i butikkene ! Det neste som kommer i butikkene, er RETAIL versjonen av WoW. Om en stund kan alle og enhver joine Final Beta, selv om du ikke har kjøpt KIT. :roll:

Lenke til kommentar
men det tar jo tid vente på kiten skal komme i butikken. er det noen som vet når det kommer ny kit til butikkene?

 

:roll: Det kommer IKKE flere KIT i butikkene ! Det neste som kommer i butikkene, er RETAIL versjonen av WoW. Om en stund kan alle og enhver joine Final Beta, selv om du ikke har kjøpt KIT. :roll:

Feil såvidt jeg vet.

Man kan bli plukket ut, men det blir ikke åpent for alle.

Såvidr jeg har forstått.

 

OT:

Mobilfreek (det er freak btw) kan du være så snill å si "et kit"? Blir gal av å lese "en kit"

Endret av Plomma2
Lenke til kommentar
Selvfølgelig kan vi ikke bruke beta-klienten

 

Så da tror du virkelig at de gir oss spillet gratis da? Og alle andre må KJØPE det i butikken, mens vi bare må kjøpe spilletid, men ikke selve spillet? :roll::roll:

Du kjøper ikke spillet, du kjøper cd-keyen. Så du behøver ikke å legge inn spillet fra cd for å få spilt, du må bare ha en valid cd-key.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...