Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nesten jeg må installere Manhunt igjen og late som Blizzard folkene er hunterne :p:D

Men seriøst så tror jeg at jeg må spille litt BFME mens jeg venter, får å sitte å refreshe serverstatus siden begynner å bli kjedelig

 

Dårlig erfaring fra da spillet startet: 20 stk som står i kø for å ta en "boss".

 

 

Ja det var jeg borti også, på US OB men det var bare slik i start områdene da heldigvis og jeg spilte da på en High population server. Skulle drepe en satyr inne i en hule som Nightelf. Men hula var så overcrowda at jeg fikk ikke til å grinde der inne mens jeg ventet engang

Endret av XzeroX10
Lenke til kommentar

Jeg spurte en kammerat av meg om jeg kunne gå ut av downloaden, også fortsette den neste gang jeg skrudde på pc'en. Han sa at det gikk ann, så da jeg la meg i går gikk jeg ut av downloaden. Hvordan kan jeg få downloaden til å begynne på 50 prosent igjen? Har prøvd og trykke på sektop ikonet som blir laget når du laster ned spillet, men da begynte den bare på nytt... :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg spurte en kammerat av meg om jeg kunne gå ut av downloaden, også fortsette den neste gang jeg skrudde på pc'en. Han sa at det gikk ann, så da jeg la meg i går gikk jeg ut av downloaden. Hvordan kan jeg få downloaden til å begynne på 50 prosent igjen? Har prøvd og trykke på sektop ikonet som blir laget når du laster ned spillet, men da begynte den bare på nytt... 

 

 

Hvis du bruker Blizzard downloadern så er det egentlig bare å trykke på den og lagre spillet på samme plass som du gjorde i utgangspunktet. Da ser du at den starter fra der du sluttet

Lenke til kommentar

Når jeg går inn på siden igjen og trykker på install to PC, kommer det ned en annen versjon? Jeg hadde 112 før, den som kom nå var 212...

Jeg prøvde også gå inn på den samme innstallasjons desktop ikonet som jeg hadde begynt å downloade fra i går, og da virket det som den begynte på ny. Men det kan jo være at jeg må vente litt før den viser 50%(Jeg gikk ut av downloaden før den var ferdig med "calculating"!

Endret av Gainwardrobe
Lenke til kommentar
Når jeg går inn på siden igjen og trykker på install to PC, kommer det ned en annen versjon? Jeg hadde 112 før, den som kom nå var 212...

Jeg prøvde også gå inn på den samme innstallasjons desktop ikonet som jeg hadde begynt å downloade fra i går, og da virket det som den begynte på ny. Men det kan jo være at jeg må vente litt før den viser 50%(Jeg gikk ut av downloaden før den var ferdig med "calculating"!

 

 

Ja den viser ikke 50% med engang. Bare vent til den begynner å laste ned, da ser du det

Endret av XzeroX10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...