Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

ska eg ta vekk den sign uo linken og så lime in javascript:void(document.getElementById('Form1').submit())

er litt red for at eg ødleger for meg sjøl

Du ødelegger ikke noe.... Jeg brukte den nå den kom, og det fungerte fint for meg. ER inne å ser på de ulike serverene nå ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skal folk her spille på? Jeg tror jeg skal ta en engelsk pvp server, er det noen flere som gjør det eller?

 

Kommer det i det hele tatt noen skandinaviske servere?

Jeg skal velge en Engelsk PVP server også, men det er kanskje lurt å vente litt så man kan velge en server med low eller medium population.

Lenke til kommentar
Hva skal folk her spille på? Jeg tror jeg skal ta en engelsk pvp server, er det noen flere som gjør det eller?

 

Kommer det i det hele tatt noen skandinaviske servere?

Jeg skal velge en Engelsk PVP server også, men det er kanskje lurt å vente litt så man kan velge en server med low eller medium population.

Det er jo ikke så gøy med low population da...

Lenke til kommentar
Hva skal folk her spille på? Jeg tror jeg skal ta en engelsk pvp server, er det noen flere som gjør det eller?

 

Kommer det i det hele tatt noen skandinaviske servere?

Jeg skal velge en Engelsk PVP server også, men det er kanskje lurt å vente litt så man kan velge en server med low eller medium population.

Det er jo ikke så gøy med low population da...

Nei, men det jeg mener er at det kommer jo fler hele tida, så hvis man tar en med high population nå så blir de jo stappa fulle, med mye lag.

 

Eller kanskje jeg tar helt feil, og serverne skal tåle å være helt fulle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...