Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Noen antydning til at det kommer i dag? Det kommer kanskje 12 i natt. Gjorde ikke den amerikanske det? Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Det er ingen antydninger til når det kommer ut nei. absolutt ingen Nå er det 543 innlegg i denne tråden, om allt og ingenting.. Endret 8. januar 2005 av elatuz Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 mange som venter det idag gitt... endel panikk om det ikke kommer Lenke til kommentar
Kulor Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Noen antydning til at det kommer i dag? Det kommer kanskje 12 i natt. Gjorde ikke den amerikanske det? Tror den startet 3 eller 4 minutter før tolv Lenke til kommentar
Ninjastealth Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 noen som klarer å komme seg inn på https://signup.wow-europe.com/en/ er den klienten prøver å åpne når man velger å registere konto.. Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Nei, kommer ikke inn jeg heller Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Nå spiser jeg ostepop, dunker hodet i bordet og venter på WoW. Og, ja: Jeg laster ned den ene fila, som var korrupt , pånytt. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 De hadde mellom 10 og 20 preorder kitt igjen på elkjøp i Molde for et par uker siden. Virker ikke som det er så stor pågang der. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 ja dritt at dem har mekka sånn p2p nedlasting syns jeg, får bare dritten av fart jeg, sitter på 2mbit og laster ned treigere enn jeg uploader... Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har hatt pre-order kit siden det ble releaset jeg, fredag for lenge, lenge siden .. Begynner å bli på tide å få ut spillet nå ... Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 ja dritt at dem har mekka sånn p2p nedlasting syns jeg, får bare dritten av fart jeg, sitter på 2mbit og laster ned treigere enn jeg uploader... Hvordan skulle de ellers gjort det? Tror det blir vanskelig å sette opp en server som kan gi god fart til såå mange. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 ja dritt at dem har mekka sånn p2p nedlasting syns jeg, får bare dritten av fart jeg, sitter på 2mbit og laster ned treigere enn jeg uploader... Hvordan skulle de ellers gjort det? Tror det blir vanskelig å sette opp en server som kan gi god fart til såå mange. Så jævli på tide å! Begynner nesten å bli som half life 2 dette! Lenke til kommentar
PK-47 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 skulle ikke tro det var så stor pågang i sandefjord heller. Men jeg fant ingenting på elkjøp der. leita ikke så veldig heller da. Står det liksom blandt spilla eller? skal sjekke i larvik på mandag. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 "jeg har hatt bibibibibibibibibiibbi..." pliiis jeg vil ha preorderkit!! Lenke til kommentar
PK-47 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 ser ut som www.wow-europe.com funker igjen Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 "jeg har hatt bibibibibibibibibiibbi..." pliiis jeg vil ha preorderkit!! Du har nå hatt en måned å skaffe det på, det nytter ikke å sitte her og syte over at du ikke har fått tak i og at du vil ha. Får håpe den starter i dag fordi søndag virker som en rar dag. Etter all sannsynlighet blir det å starte på mandag. Lenke til kommentar
PK-47 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 har ikke følgt med på en stund siden noen trykte på skjøtledningen min. og det tar sin tid å få på online adsl.. wow-europe har sikkert funka lenge Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 haha 1. jeg bare kødder 2. jeg fikk vite om spillet idag, dvs jeg trudde det var standard wc stil, og den har jeg gått meg lei på, men fant ut idag at det faktisk fungerte en del annerledes... Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Blir så sliten av denne ventinga Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre i mellomtia? Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Blir så sliten av denne ventinga Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre i mellomtia? Se en film? Eller last ned Guild Wars klienten og spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå