Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Download rate'n er ikke så veldig høy. Så går det ikke an få lastet det ned fra en annen plass litt raskere?? Hvis ikke, man skal vel ikke åpne en port eller noe sånt for at det skal gå fortere? Lenke til kommentar
bjornmagnus Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det jeg lurer på å.. HVordan få feitere speed. HAr liksom 8 MB!!! Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 OMG! OMG! OMG! Endelig!!! Jeg har 1.1.2 inne allerede, men er ikke sikker på om det er den riktige... Så jeg laster ned nå og... Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Boogieman' date='07/01/2005 : 20:12'] OMG! OMG! OMG! Endelig!!! Jeg har 1.1.2 inne allerede, men er ikke sikker på om det er den riktige... Så jeg laster ned nå og... Trenger ikke å laste ned på nytt. Har du World of Warcraft 1.1.2 Installer-enGB, så har du den riktige. Jeg seeder nå den jeg lasta ned for noen dager siden. Så det går helt fint med den 'gamle' 1.1.2 Lenke til kommentar
DragonFly Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jipppi. Nå er det vel bare å finne ut hvor de fleste norske vil spille. Altså hvilken server Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Haha, laster ned med sånn 10-50 kb i sekundet. Lukter overbelastning? :O Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jippi! Laster ned nå Når kan jeg begynne å spille? Har pre-order kit'et, så når tror dere? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Finns det noe sted du kan downloade uten å måtte bruke den slæske Blizzard-klieneten? Vanlig torrent-fil? Endret 7. januar 2005 av Lautsprecher Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg var så smart (imotsetning til halvparten av dere) og hørte på folk angående å laste ned spillet fra wowtorrents, så nå har jeg den klar på min maskin Satser på at det starter i kveld 23:58 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Alle norske join den første serveren som starter på bokstaven N! Endret 7. januar 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Haha, laster ned med sånn 10-50 kb i sekundet. Lukter overbelastning? :O Jo fleire som laster ned jo raskere går det. Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Litt meir venting ser det ut som..hehe..heldivis he ej rikti versjon! *sjå intro* edit: leif Endret 7. januar 2005 av Mandarb Lenke til kommentar
DragonFly Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det skulle vær en mulighet for at klienten finnes på diverse sider rundt om kring på internett siden de i closed beta har hatt den en god stund nå. Personlig så lasta jeg ned klienten før jul, hehe Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg var så smart (imotsetning til halvparten av dere) og hørte på folk angående å laste ned spillet fra wowtorrents, så nå har jeg den klar på min maskin Satser på at det starter i kveld 23:58 Hehe, ikke dumt Fett hvis den starter 23:58 i kveld, for jeg har gjort det samme som deg Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Går jo sånn passe kjapt da; Ligger jevnt på en 70-80 KB/s Max til meg er 270 KB/s, så kunne jo med fordel gått raskere da Lenke til kommentar
bjornmagnus Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hjelp oss dødlige da! hvor kan jeg laste ned wow client som fungerer utenom den som ligger på http://en.wow-europe.com/ ?? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 eg laster ned på 10 kb/s, kva skal eg gjere? Eg har satt brannmuren til fjren blokkering. Lenke til kommentar
bjornmagnus Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Går jo sånn passe kjapt da; Ligger jevnt på en 70-80 KB/s Max til meg er 270 KB/s, så kunne jo med fordel gått raskere da Ja. Jeg sitter på en 8 MB ngt linje. Men får liksom ikke noe mer enn 10 kbps. Hvordan linje har du? Lenke til kommentar
Getchoo Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Endelig.. Lastet ned 1.1.2 eugb klient for noen dager siden, så jeg er klar for dyst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå