PioUs-JiN Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 hm.. tror jeg kommer til å spille NE druid.. ah.. den er bare så digg men hvordan kommer det til å bli når orginalspillet kommer ut? blir det skandinaviske servere osv da? (hørt no rykter om det sjøh ) Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det er tre kit igjen på EBGames i Ålesund. Kjøpte meg forresten strategy guide til WoW idag. Deilig bok, anbefales... Da er ikke alt håp ute, bor forøvrig i ålesund. Da bør du ikke nøle lenge.. Kitta hadde som alle andre plasser gått som varmt hvetebrød. Men hvis de er utsolgt prøv spaceworld... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 ENDELIG!!!! accounten funker og wow er ferdig nedlastet lvl 7 undead priest på PVP server (den heter bare det :? ) *løpe å spille mer* Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 De hadde ikke beta-kit på Elkjøp her i bygda! hva skal jeg gjøre nå? de sa de aldri kom til å få det inn heller.. :S noen som selger kit online? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 De hadde ikke beta-kit på Elkjøp her i bygda! hva skal jeg gjøre nå? de sa de aldri kom til å få det inn heller.. :S noen som selger kit online? hm.. du får nok vente til retailen kommer ut da men nå som du har sluppet betaen så er det vell ikke lenge til retailen kommer? ååååå så digg med lvl 10 druid men jeg får ikke til å gå i bear form Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Er nå lvl 16 Orc Shaman, *Glede seg* til lvl 20 og Shadow wolf Lenke til kommentar
Tobi2 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Er nå lvl 9 på PvP serveren. Human Warlock. Begynte originalt på test 8 PvP, men skiftet fordi en kamerat hadde en karakter på PvP serveren fra CB. Så jeg quester forholdsvis fort når jeg grouper med han. Han har jo en lvl 34 Gnomer Mage. Gjett om jeg gikk gjennom "noobområdet" og Goldshire rimelig fort! Lenke til kommentar
Naits Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Er nå lvl 9 på PvP serveren. Human Warlock.Begynte originalt på test 8 PvP, men skiftet fordi en kamerat hadde en karakter på PvP serveren fra CB. Så jeg quester forholdsvis fort når jeg grouper med han. Han har jo en lvl 34 Gnomer Mage. Gjett om jeg gikk gjennom "noobområdet" og Goldshire rimelig fort! Du levler desto seinere når retail kommer (lærer jo ikke å være n00b og hvordan questene funker hvis du blir powerlevla hele veien) Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Etter noen få timer er jeg nå lvl 9 (halvveis til 10 ) Å så digg det var å få spille med "norsk" ping (nesten).. Håper det tar en stund til retail Vil ikke gjøre dette IGJEN på en stund Men tar sats på lvl 15 innen i morra Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Aaaaaaah! Ja da var jeg level 13. Så nå skal jeg mekke litt på ei sie, eta - og spille mer Lenke til kommentar
Naits Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Så nå skal jeg mekke litt på ei sie, eta - og spille mer Ja, livet er fælt gitt? Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 De hadde ikke beta-kit på Elkjøp her i bygda! hva skal jeg gjøre nå? de sa de aldri kom til å få det inn heller.. :S noen som selger kit online? hm.. du får nok vente til retailen kommer ut da men nå som du har sluppet betaen så er det vell ikke lenge til retailen kommer? ååååå så digg med lvl 10 druid men jeg får ikke til å gå i bear form Du får en quest om det. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 De hadde ikke beta-kit på Elkjøp her i bygda! hva skal jeg gjøre nå? de sa de aldri kom til å få det inn heller.. :S noen som selger kit online? Du kan jo bestille det da. Sjekk play.com og sånne andre butikker... Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Eller du kan vente til Open Beta begynner, sansynligvis om ca ein veke. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Eller du kan vente til Open Beta begynner, sansynligvis om ca ein veke. Skulle ikek bli open beta. har jeg hørt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 jeg vil prøve wow ... når det var open beta så kræsja hardisken min akkurat når jeg hadde lasta ned wow... håper det blir open beta.. Lenke til kommentar
Tobi2 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Du levler desto seinere når retail kommer (lærer jo ikke å være n00b og hvordan questene funker hvis du blir powerlevla hele veien) Bare til informasjon har jeg prøvd spillet før... US OB i to uker for eksempel. Human "noobområdet" har jeg gjort 4 ganger nå med forskjellige realms og karakterer. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Går treigt i redridge nå. Mange elitequests. Er level 21 dwarf paladin Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Eller du kan vente til Open Beta begynner, sansynligvis om ca ein veke. Hvorfor uttaler du deg om ting du faktisk ikke vet noe om? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Fikk tak i pre orderen i dag de hadde 3 stk. på expert bonus i skien hadde jeg ikke trodd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå