PioUs-JiN Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 hm.. jeg er nr 540 i køen.. 45 min står det :\ Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Trur kanskje ta kø systeme er det verste i nåkken gong he sett... Lenke til kommentar
jovie Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 The authentication key you have entered is invalid. Please check the key again for any missed or incorrect characters. Dette skjer Jeg har tastet keyen inn riktig det er jeg helt sikker på har prøvd alle mulige varianter men funker ikke Lenke til kommentar
jovie Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 The authentication key you have entered is invalid. Please check the key again for any missed or incorrect characters. Dette skjer Jeg har tastet keyen inn riktig det er jeg helt sikker på har prøvd alle mulige varianter men funker ikke Ok nå skal jeg holde kjeft å begynne i 1 klasse igjen å lære meg og skrive riktig!! LOOL men men begynte å bli "litt" frustert der et øyeblikk... hihi Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Leste dette på wow-eu forumet: Fra GameMaster: 1. 09/01 - EU Servers are up* | 1/9/2005 4:17:44 PM GMTST All World of WarCraft servers are online and functioning normally. * The issue with EN Final Beta 1 which is preventing players from logging in to the realm, is being investigated. We will attempt to resolve this as quickly as possible. Flere enn meg som må dunke hodet i veggen for å slappe av? Endret 9. januar 2005 av VinterUlv Lenke til kommentar
Balderac Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Bare fryd og gammen her, etter at serverene kom opp igjen. (spiller på server 7 ) Utenom kø-systemet da.. Kø er FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY i en MMORPG.. FYYYYYYYYY. Endret 9. januar 2005 av Balderac Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har mistet lysten til å spille da det er èn time med kø, samt jeg blir kicket etter en halvtime.... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hmm, jeg var nummer 1800 i et realm istad, venta 10 min, så var jeg inne Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 ah.. ejg spiller bare på en av de serverene som ikke er fulle jeg funker konge... WoW Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 hvor finner jeg treneren til NE? Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 er på 61% nå ikke lenge igjen sikkert ferdig til i morgen kl. 13 eller no sånt skal se over hele bærum og oslo etter kits i morgen Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Noen som vet om en FTP hvor jeg kan laste ned Patchen? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) 37% nå...har snart hadd downloaden i gang i 24 timer GAH! Endret 9. januar 2005 av Bamse_ Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 seriøst hvordan kan dere ha så dårlig speed? men noe jeg må si til dere... gled dere.. jeg går NE druide Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Noen som vet om en FTP hvor jeg kan laste ned Patchen? Prøv Google... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 seriøst hvordan kan dere ha så dårlig speed? men noe jeg må si til dere... gled dere.. jeg går NE druide Spør du meg spør jeg deg... Prøvd alt jeg.... Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 37% nå...har snart hadd downloaden i gang i 24 timer GAH! jeg har lasta ned i ca. 18 timer og har 61 % muhahahaha Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Wow er det eneste spillet jeg spiller for tiden, så derfor kanjeg bare joine og la bare la det stå Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Noen som vet om en FTP hvor jeg kan laste ned Patchen? Prøv Google... Har gjort det. Finner ingen! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 hehe jeg lot pc'n stå på i 18 timer og hadde hele jeg nå har jeg spilt det i 4 timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå