Sir_cruz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg laster det ned nå men det går utrolig seint. 5-30kbs det er ikke noe annet sted uten den blizzard BT greia som jeg kan laste det ned fra ? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg laster det ned nå men det går utrolig seint.5-30kbs det er ikke noe annet sted uten den blizzard BT greia som jeg kan laste det ned fra ? Kan du ikke bare lese litt bakover i tråden, så finner du det ut akkurat som alle andre! WoW-Torrents har alt ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Tror nok du kan ta det med ro også, for det ser ikke ut til at det kommer med det første. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 jeg brukte den offisielle, fikk faktisk bra speed, var i går natt. Lå på 140-160 kb/s nå er det ut å drekke litt og satse på at F B har starta når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 *ferdig for over en time siden* Nå er det bare å lene seg tilbake og vente. Noe som er mye hardere enn man skulle tro. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 droppa å drekka i dag jeg pga WoW. så nå håper jeg at det kommer ut i kveld Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 det må komme i kveld for i morra skal jeg øve til prøve osv... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Å svarte! Har IKT prøve på mandag. :o Lenke til kommentar
Kulor Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Hvorfor i helsikke gidder ikke Azuureus å laste??? Det står bare Filenotfoundexeption..... Noen som kan forklare hva som er galt? Endret 8. januar 2005 av Kulor Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har Visual Basic prøve på mandag Drit i Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) As a reminder, the first phase of the Final Beta will be opened to those who attained an authentication key through the official Blizzard pre-order campaign, as well as current Closed Beta testers, who will maintain their existing account and characters. More testers will be included in the near future. Må man ha den beta-kiten for å spille det, eller går det an for alle å være med etterhvert? Jeg har sinnsykt lyst å spille det, men har ikke kjøpt noe final beta kit eller noe... Endret 8. januar 2005 av rudolfrock Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 droppa å drekka i dag jeg pga WoW. så nå håper jeg at det kommer ut i kveld blir nedtur hvis det ikke kommer da Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 droppa å drekka i dag jeg pga WoW. så nå håper jeg at det kommer ut i kveld blir nedtur hvis det ikke kommer da jeg vet har ikke drekki siden sist helg Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Begynte nedlastningen i dag (lørdag) klokka 1! Nå er klokken snart7 og nedlastningen harkommet til 21 prosent. Pc'en min skal IKKE av i natt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) europa siden er nede!! Kanskje det skjer noe! Endret 8. januar 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Kulor Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Begynte nedlastningen i dag (lørdag) klokka 1! Nå er klokken snart7 og nedlastningen harkommet til 21 prosent. Pc'en min skal IKKE av i natt! HÆ???? Ossen laster du??? jeg har holdt på siden 4 og er kommet til 4% Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) nope, jeg begynte kl 05:00 i gårnatt og var ferdig kl 5 i dag, brukte 12 timer Endret 8. januar 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Hvorfor i helsikke gidder ikke Azuureus å laste??? Det står bare Filenotfoundexeption..... Noen som kan forklare hva som er galt? Skjedde med meg og. Last ned torrent på nytt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 nope nope hva? At det ikke skjer noe? Den siden der du lager enn acc. kan ikke vises nå, før i dag var det Acsess Denided. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 europa siden er nede!! Kanskje det skjer noe! http://en.wow-europe.com/ er oppe her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå