elatuz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Instalerte den første patchen nå og etter jeg var ferdig får jeg dialogboks med meldingen "Hardware changed. Reload default settings?" Hva betyr det? uskikker.. Endret 8. januar 2005 av elatuz Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg har versjon 1.2.1 og i update infoen så står det: - World of Warcraft Client Patch 1.2.1 (2004-12-21) -------------------------------------------------------------------------------- Bug Fixes - Rolling for items in the French and German will now work properly. - Resolved an issue with looting in click to move mode that could cause crashes. - Performance issues occurring with certain CPUs have been resolved. ------------------------------------------------- Så det ser ut som om dere som laster ned nå starter med å måtte patche klienten deres? Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Yes, da var WoW updatet.. Nå er det bare å vente ... Bamse_ Erlend her Endret 8. januar 2005 av elatuz Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har jo ikke noe å si om folk har "snikregistert" seg, alle med kit får jo plass Skulle ikke forundre meg om den startet i morgen Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Bare klikk "no" eller "yes"... Kommer på det samme da han nettopp har installert spillet, og sikkert ikke har noen instillinger enda Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er det noe på gang siden det er så laber aktivitet her ? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er det noe på gang siden det er så laber aktivitet her ? Ja, alle spiller FB utenatt deg Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er det noe på gang siden det er så laber aktivitet her ? Ja, alle spiller FB utenatt deg Scary... Jeg har fulgt så ivrig med at jeg tror ikke en fis hadde sluppet gjennom noen WoW forum / sites uten at jeg merka det Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) om ikke så lenge har det gått 24 timer siden clienten kom ut.. skal vi håpe på en start i 7-8 tida? Endret 8. januar 2005 av zbegra Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Er det noe på gang siden det er så laber aktivitet her ? Ja, alle spiller FB utenatt deg woot er det ute ? edit: tydeligvis ikke Endret 8. januar 2005 av insider Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 selvsagt må vi håpe. Har vel refresha wow-europe ca 10 000 ganger idag.... Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er det noe på gang siden det er så laber aktivitet her ? Ja, alle spiller FB utenatt deg Scary... Jeg har fulgt så ivrig med at jeg tror ikke en fis hadde sluppet gjennom noen WoW forum / sites uten at jeg merka det Med tanke på at det har vært konstant 20+ folk i denne tråden siden igår tviler jeg på at noe blir uhørt Lenke til kommentar
Tobi2 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Laster fortsatt ned fra Balderac. 40-50kbs . Tror ikke det vil gå noe fortere. Men har iallefall 25% . Blir vel ferdig i løpet av natten som jeg regnet med tidligere Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Tror ikke det starter i dag jeg :\ Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er det noe på gang siden det er så laber aktivitet her ? Ja, alle spiller FB utenatt deg Scary... Jeg har fulgt så ivrig med at jeg tror ikke en fis hadde sluppet gjennom noen WoW forum / sites uten at jeg merka det Med tanke på at det har vært konstant 20+ folk i denne tråden siden igår tviler jeg på at noe blir uhørt var faktiskt nede på 9 i sta så begynte å lure om den hadde startet Lenke til kommentar
Pug Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Tror ikke det starter i dag jeg :\ Tror ikke jeg heller Blir vel mandag tenker jeg Lenke til kommentar
Tobi2 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Utrolig hvor "frelst" folk er . Hvis jeg ikke hadde preorder kit, hadde jeg ikke gidda å være med på FB engang. Jeg er så grusomt lei av all denne hypingen og ventinga...!!! Egentlig kunne de bare ha fått i gang retail med engang. Det hadde vært ganske greit Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Tror ikke det starter i dag jeg :\ Tror ikke jeg heller Blir vel mandag tenker jeg Jepp, heldigvis er det alltid Guild Wars å teste Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Var nesten litt ondskapsfullt av Blizzard å slippe klienten i går. Tenk hvor mange GW testere som sitter med null båndbredde og laster ned FB i stedet for å spille GW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå