Twennie Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 En kompis av meg som sitter ved siden av meg her har litt problemer.... Jeg lastet ned spillet i natt og sendte det til han nå. Jeg har innstallert det og oppdatert, men når han skriver inn en acc. og prøver å logge inn så kommer det ikke noe oppdatering! Bare "Connecting" som på bildet. Har dere noen tips? Det er da ingen krise om han ikke får patchet nå. Det gjøres jo i løpet av kort tid når betaen starter uansett. Litt tålmodighet nå! Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Mulig dette er "old", men jeg prøvde akkurat nå å logge inn med random user/pass, og får nå opp at informasjonen jeg har skrevet er feil. Det betyr at loginserverne er oppe. Kan noen med konto fra Closed Beta forsøke å logge seg inn for å se hva som skjer da? Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Noen som vet hvor lenge FB kommer til å vare? Nei. Alt er spekulasjoner i så fall. Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Nå sto jeg nettopp opp og venta meg en hyggelig(!) overraskelse, men neida.. Lurer på om vi snakker i timer eller dager her ... Lenke til kommentar
Kulor Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Sjønner ingen ting jeg.... mMin går på 10 hele tiden + at av og til får jeg "bluescreen" når den laster.... Har aldri hatt det før Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) jeg har versjon 1.2.1, prøvde nettopp å logge inn med random user/pass, så begynte WoW å laste ned versjon 1.2.0 laster ned 240kb/s Endret 8. januar 2005 av zbegra Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 til aller dere som diskutere om serverne er oppe, jeg har CB acc og kan logge inn, men når jeg kommer til der jeg skal velge server å spille på, er det tomt Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 til aller dere som diskutere om serverne er oppe, jeg har CB acc og kan logge inn, men når jeg kommer til der jeg skal velge server å spille på, er det tomt Hva annet kan man forvente? tror ikke dem setter opp serveren uten å announce det. Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 til aller dere som diskutere om serverne er oppe, jeg har CB acc og kan logge inn, men når jeg kommer til der jeg skal velge server å spille på, er det tomt Hva annet kan man forvente? tror ikke dem setter opp serveren uten å announce det. hehe, hadde ikke forventet noe annet, eller hadde kanskje forventet at jeg ikke kom inn i hele tatt Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Når tror dere acc. creation begynner? I dag? neste uke? Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Når tror dere acc. creation begynner? I dag? neste uke? jeg tipper på mandag Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hjertet sier ikveld, men hjernen sier i lpet av neste uke Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Nei slutt nå! Jeg har trykt "F5" på WoW-Wurope.com så mange ganger nå at jeg snart har slitt av lakken på tasten. Vi VET det kommer ikveld... ikke sant? ^^ Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ja idag.. Idag idag, og ingen annen dag.. Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ja idag.. Idag idag, og ingen annen dag.. jammen det sa vi igår og man må sette seg realistiske mål.... Lenke til kommentar
Toset Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Håper det komemr i kveld! Gleeeder meg!!! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hah! Nå går det sabla fort her Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hah! Nå går det sabla fort her Det går 30 kb/s for meg Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Håper så jævlig at den kommer idag!!! Litt morsomt... hele uken har det vert sånn: Mandag:Few days.. Tirsdag:kanskje i morgen.. Onsdag:idag?..Torsdag:idag da!... Fredag:der ja, men ingen account laging...Idag: i kveld! i kveld!(satser jeg på) osv(?) Pointet mitt er at hver eneste dag blir det nye spekulasjoner i det evige! Damn.. kan ikke bare FB komme snart?? Satser på i kveld Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ahh. endelig har jeg 100 kb/s. Måtte gjøre tre ting: Åpne porter i routeren Åpne porter i firewallen Laste ned netlimiter og limitere upload De to første står på blizzard sin side, mens det siste fant jeg ut her! Hvilken ISP har du? Telenor@1024/256 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå