Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har gledet meg i så veldig nå og klikker snart hvis ikke jeg får spille snart!! Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kom dere på IRC vis dere vil vite hvordan man får lagd FB account nå.. Jeg har gjort det.. funker fint Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kom dere på IRC vis dere vil vite hvordan man får lagd FB account nå.. Jeg har gjort det.. funker fint Hvordan gjør jeg det? Har ikke IRC! Lenke til kommentar
jon.A Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kan beta charaterne bli overført til retail eller ? Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg vil lage FB account... Hvilken kanal og server på IRC? Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kan beta charaterne bli overført til retail eller ? nope... de blir slettet Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kom dere på IRC vis dere vil vite hvordan man får lagd FB account nå.. Jeg har gjort det.. funker fint Må nesten meddele kanalen også Og server.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Qnet. #wow.no Ikke glem å ta dere en tur innom #gamer.no på qnet også. Vi biter ikke der Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Fant ikke noe hjelp på #wow.no, men men Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ka med berre å lage en beskrivelse av åssn du gjør det her, så slipper du å gjøre det tusen ganger via irc? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Er vel ikke mulig å lage account nå, er for godt til å være sant Edit: Wow siden er nede Er på wow.no, skjer ikke mye her da Endret 8. januar 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Humm... Hvordan skal jeg få hjelp med signuppen hvis jeg ikke kan snakke om det på #wow.no?? Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Er vel ikke mulig å lage account nå, er for godt til å være sant Edit: Wow siden er nede Er på wow.no, skjer ikke mye her da Den er jo ikke nede ? Endret 8. januar 2005 av apoxdigital Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er vel ikke mulig å lage account nå, er for godt til å være sant Edit: Wow siden er nede Er på wow.no, skjer ikke mye her da Det er jo nesten krig på wow.no. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er vel ikke mulig å lage account nå, er for godt til å være sant Edit: Wow siden er nede Er på wow.no, skjer ikke mye her da Den er jo ikke nede ? Jo. Sjekk her da. Lenke til kommentar
Semule Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 www.wow-europe.com er nede en.wow-europe.com er oppe Sånn er det for meg hvertfall. Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 www.wow-europe.com er nede Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 www.wow-europe.com er nedeen.wow-europe.com er oppe Sånn er det for meg hvertfall. Samme her. Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 noe som kasje skjer da *håpe på* Lenke til kommentar
jovie Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er ikke noen som har en ftp som dem kan legge ut clienten på vell? Får jo ikke laste ned fra wow-europe.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå