Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blizzard sin troverdighet synker for hvert sekund som går.

Postingen tidligere i dag ble gjort kun for å kjøpe tid, det er jeg overbevist om.

Dette begynner bare å bli latterlig, punktum.

Endret av Naits
Lenke til kommentar
Leste nå akkurat at du bare trenger å laste hvis du ikke har spilt fra før. Altså hvis du har spilt Koreansk bet eller us beta og har den seneste patchen, så trenger du ikke laste den ned...

Ok, tar det en gang til slik at ikke dette er med på å spre falske rykter, i stor size til og med.

Du kan kun bruke 1.1.2 EU-english klienten. Alle andre klienter er verdiløse(med mindre du vil spille på franske eller tyske servere, da er det EU-fr eller EU-de). Alle de gamle clientene er verdiløse og kan kastes i søpla. 1.1.2 ble løslatt i midten av desember. Det finnes ingen triks eller muligheter for å få de andre klientene til å funke(US eller Korean).

Grunnen til dette er rimelig grei, etter lokaliserings arbeidet var ferdig i midten av desember ble EU klientene unike. DVS at inntill videre spiller vi med en annen versjon enn det de har i nord amerika og korea.

Hmm.. lurer på hvor du tar disse faktaene fra.. Det står noe annet på http://en.wow-europe.com/

You do not need to download the file if you already have the latest version of the client software installed. This download is intended primarily for new players entering World of Warcraft for the first time.
Lenke til kommentar
You do not need to download the file if you already have the latest version of the client software installed. This download is intended primarily for new players entering World of Warcraft for the first time

Latest version = 1.1.2. Enten EN, DE eller FR. Hvis du går på http://en.wow-europe.com ser du at det er tre versjoner de tilbyr til PC og MAC.

http://www.wow-europe.com/downloads/en/WoW...loader-enGB.zip,

http://www.wow-europe.com/downloads/fr/WoW...loader-frFR.zip, og http://www.wow-europe.com/downloads/de/WoW...loader-deDE.zip. Dette er 'the latest versions' og ingen andre.

Det finnes ingen andre måter for meg å si det på enn at du blir rimelig skuffet om du baserer deg på koreansk client eller US OB client.

Lenke til kommentar

jeg lå på ca 150-200 kb\s ned, og 200-220 kb\s opp

så den funker vel ok..

Blizzard sin troverdighet synker for hvert sekund som går.

Postingen tidligere i dag ble gjort kun for å kjøpe tid, det er jeg overbevist om.

Dette begynner bare å bli latterlig, punktum.

Må bare få minne om at Blizzard ikke har satt noen dato. Ser heller at det tar tid, slik vi får et skikkelig produkt.

men med tanke på at de nå har valgt å oppgradere ingame support (mens det ikke er noen som spiller) indikerer nok at betaen er på vei.

Endret av Kellendil
Lenke til kommentar
Ser heller at det tar tid, slik vi får et skikkelig produkt.

Du synes kanskje ikke det har gått nok tid?

De har allerede spillet ferdig overbrakt fra USA.

Det er patching til tysk og fransk som tar ALT for lang tid, og hadde de vært noenlunde oppegående med tanke på salgsteknikk så hadde de gitt oss en håndfast dato. (Gitt at de faktisk hadde greid å overholde denne)

Det verste er å vente på noe du ikke vet når kommer.

Hvis du venter på noe som har en fastsatt dato, er det mye enklere å forholde seg til.

Mulig det er bare meg med den filosofien her?

Lenke til kommentar

for min egen del hadde jeg blitt mere pissed om det gav meg en dato og og ikke ble ferdig til den, eller leverte et dårlig produkt.

At det er en dårlig idè å gi ut et halvferdig spill har vel Anarchy Online bevist engang for alle.

Ellers er det jo vel ikke noe nytt at spill kommer ut i USA før Europa :)

at det er localization som tar tid er en helt annen ting. men det må vi nok skylde på tyskerene\franskmennene som desverre for oss utgjør en altfor stor del av målgruppen til et slikt spill til at Blizzard kan ignorere det, og ikke på Blizzard selv

Husker tiden mens jeg venta på Diablo II - det tok sin tid, men oh så sweet det var når det endelig kom :)

Lenke til kommentar

Bedre at de sier "it's coming when it's done" enn at de setter en dato, som ikke blir overholdt, og forbrukerene da blir skuffa. Jeg mener, det er jo det "resten" av bransjen gjør (unntak; valve og Id), og man ser jo hvor mye pepper de får på grunn av det.

Det eneste jeg kunne tenke meg er at de gav ut den UK engelske versjonen før FR og DE versjonene, for det er mye mindre arbeid å oversette den...

(Men da kan man spørre seg. Er det virkelig verd det å få spillet noen uker tidligere, men å da ha alle tyskerene og franskmennen som var for utålmodige til å vente på "sin" versjon på serveren, som selvsagt ikke kan innse at det er en engelskspråklig server, og flommer chat o.l. med uforståelig babbel, med på UK engelsk serveren? JEG TROR IKKE DET (for min egen del iallefall))

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Hehe, tror The_evil_blue_toad var litt vel ivrig da han ga navn til denne tråden. Ubehagelig misvisende, burde omdøpes. Folk som går rundt og antar at FB starter da og da burde få et tupp i rævva, faktum er at ingen vet når det starter.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Jaja, sitter her med versjon 1.2.1 men den funker visst ikke (mange som sier det). Jeg har samme klienten som jeg lastet ned i forbindelse med US OB. Men uansett, har en kamerat som var med på CB og de har jo alle riktig versjon allerede. Så jeg får be han pelle seg oppover med PC`n så jeg kan få install fila

Endret av XzeroX10
Lenke til kommentar

Tror nok din 1.2.1 versjon skal virke. Når man patcher denne versjonen alle laster ned nå, blir den til 1.2.1 :) Patchet min i forigårs :thumbup:

Du må eventuelt bytte ut i realmlisten din til

set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com
Endret av Hoel
Lenke til kommentar
telenor 1mbit (1024/256) ligger å cruiser på rundt 90-100kb/s :D , er på 42%

samme hastighet som min, men min ligegr på 10-20 mbit bare... :( så jeg gidder ikke vente mer nå... Må koble ned alt som heter firewall, å det er mindre gunstig til mitt bruk kan være...

Lenke til kommentar

Herregud så sur jeg er.

Jeg la meg i går klokka 21.00 ca, så tror dere pokker ikke downloadgreia stopper mens jeg sover? Har bare fått den 34% fordi det går i 30kB/s.

Også skulle jeg gjerne åpna portene 3724, 6112, and 6881-6999, men routeren min står ikke oppført på portforwading.com, så jeg aner ikke hvordan jeg gjør det. Denne installer greia fører med seg mere hat en glede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...