Winydancer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 WEEE :D *downloading* 0.00kb of 2466.43mb copied.. fokk Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Yess. Da kan eg sove, og spille i morra før eg må reise Vel, nei. Du kan ikke spille i morgen, da Blizzard enda ikke har åpnet for account creation, ei heller startet Final Beta. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 bah, jeg er kun 30% på downloaden! Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Dere er jo rett og slett (unnskyld ordbruket) CRABNOOBS!Hvis dere har 1.2.0 eller 1.2.1 så må dere selvfølgelig ikke degradere verjonen!!! You do not need to download the file if you already have the latest version of the client software installed. This download is intended primarily for new players entering World of Warcraft for the first time. Skjønner ikke at det er mulig å ikke skjønne det engang... Folk spør uten å lese/tenke vettu. Har lest at folk har spurt det samme 4 ganger i denne tråden alene: Så jeg kan legge til ett svar som lyser litt: "Nei du får ikke laget noen account ennå. Du må vente til du kan lage account på hjemmesida til WoW. " ?? Tror du og må lese før du svarer.. Jeg har lest tråden, og folk her inne sier at det ikke går. Dessuten var ikke problemet (mitt) account-greia.. og det var heller ikke det han svarte på.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) warlord nazdreg: bak firewall? det kan stoppe mye av farten din hvis du ikke har forwarda portene frem til PC'en som laster ned Server? er det servere å laste ned fra? er det ikke bit torrent all the way da? Forresten: GLEDE SEG VELDIG VELDIG MYE! Endret 8. januar 2005 av MrLee Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Dere er jo rett og slett (unnskyld ordbruket) CRABNOOBS!Hvis dere har 1.2.0 eller 1.2.1 så må dere selvfølgelig ikke degradere verjonen!!! You do not need to download the file if you already have the latest version of the client software installed. This download is intended primarily for new players entering World of Warcraft for the first time. Skjønner ikke at det er mulig å ikke skjønne det engang... Folk spør uten å lese/tenke vettu. Har lest at folk har spurt det samme 4 ganger i denne tråden alene: Så jeg kan legge til ett svar som lyser litt: "Nei du får ikke laget noen account ennå. Du må vente til du kan lage account på hjemmesida til WoW. " ?? Tror du og må lese før du svarer.. Jeg har lest tråden, og folk her inne sier at det ikke går. Dessuten var ikke problemet (mitt) account-greia.. og det var heller ikke det han svarte på.. Hvordan klarer du å trekke den konklusjonen ut ifra det jeg skrev? Jeg LA TIL (som i, legge til i en samtale) at folk har spurt om hvordan de registrerer seg, og jeg skrev dertil. Jeg har ikke pekt på enkeltindivider og heller ikke svart en spesifikk person. Og ja, folk sier at det ikke går, alikevel er det folk som fortsatt spør. Derfor svaret. Vanskelig å forstå? Forøvrig er jeg helt enig i hva Omar skrev. Endret 8. januar 2005 av VinterUlv Lenke til kommentar
arlion Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 tror nokk alle gleder seg rimelig mye ja har lasta ned nesten 400mb med ftp serveren jeg fant på en rimelig stor dansk fan side, går gjenomsnittlig i 100kb's så det burde være ferdig i morra, så nå kan blizzard bare slippe ut final beta account creation så snart som mulig i mine øyne hadde vært morsomt å funnet ut hvor mange som faktisk sitter å laster ned denne filen nå i europa, må være en del litt of topic: hvordan er warlock klassen å solo spille? er en av de klassene jeg kunne tenkt å spille i FB, har testa warrior og hunter i us open beta og likte hunter veldig godt, ekselent å solo spille med, spesiellt når man når level 10 å skaffer seg sitt første pet, var oppe i night elf land, husker ikke helt navnet der oppe å skaffa meg en av de svarte katene, likte virkelig det dyret, ikke mange nede i orke land som hadde det heller Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 warlock er glimrende å spille solo med. Du har først imp, men når du blir lvl 10 så får du voidwalker som er veldig bra. Den gjør veldig lite skade men tåler mye så du bare sender den inn i kampen først også står du bak og kaster spells. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Dere er jo rett og slett (unnskyld ordbruket) CRABNOOBS!Hvis dere har 1.2.0 eller 1.2.1 så må dere selvfølgelig ikke degradere verjonen!!! You do not need to download the file if you already have the latest version of the client software installed. This download is intended primarily for new players entering World of Warcraft for the first time. Skjønner ikke at det er mulig å ikke skjønne det engang... Folk spør uten å lese/tenke vettu. Har lest at folk har spurt det samme 4 ganger i denne tråden alene: Så jeg kan legge til ett svar som lyser litt: "Nei du får ikke laget noen account ennå. Du må vente til du kan lage account på hjemmesida til WoW. " ?? Tror du og må lese før du svarer.. Jeg har lest tråden, og folk her inne sier at det ikke går. Dessuten var ikke problemet (mitt) account-greia.. og det var heller ikke det han svarte på.. Hvordan klarer du å trekke den konklusjonen ut ifra det jeg skrev? Jeg LA TIL (som i, legge til i en samtale) at folk har spurt om hvordan de registrerer seg, og jeg skrev dertil. Jeg har ikke pekt på enkeltindivider og heller ikke svart en spesifikk person. Og ja, folk sier at det ikke går, alikevel er det folk som fortsatt spør. Derfor svaret. Vanskelig å forstå? Forøvrig er jeg helt enig i hva Omar skrev. ok, jeg blir litt i tvil når noen sier at versjonen min ikke funker, og andre sier at det funker.. Greit nok at vi er noen crabnoobs, men angående versjonene er det lett å bli i tvil når flere sier det motsatte av Omar.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 tja, hvis folk faktisk hadde lest hva som stod på download sidene til den mest autorative kilden, nemlig Blizzard, så hadde folk visst at de bare kunne gi F. i hva andre folk sa.. Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) 28% down.. går veldig seint dette, men laster fra ftp og, men er stor trafikk, så har ikke tilgang til alle filene enda.. Hvorfor kunne ikke bare blizztorrenten funka? Edit: og der var ftp'n nede i 10kb/s ER DET MULIG! MY DAY! Endret 8. januar 2005 av elatuz Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 warlord nazdreg: bak firewall? det kan stoppe mye av farten din hvis du ikke har forwarda portene frem til PC'en som laster ned Server? er det servere å laste ned fra? er det ikke bit torrent all the way da? Forresten: GLEDE SEG VELDIG VELDIG MYE! hehe, ja. E bak en firewall fikser det nå. Laster ned med blizzard-downloader... Lenke til kommentar
whom Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har ikke helt fått med meg hva som trengs for å begynne å spille. tror det var pre order kit Noen som kunne kommet med en link hvor jeg bestiller? Lenke til kommentar
arlion Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 ikke mange som har pre sale kittet igjen nå, var i oslo i går, på spiderman hadde de 2 eksemplarer, det var rundt klokka 15.00, om de har flere nå hvet jeg ikke. ellers er det vel ikke noen andre plasser de kan ha dette. du kan jo hammre løs på wow sin side i noen dager da det etter at de som har forhånds bestillt og de som var med i closed beta har fått plassene sine blir noen kontore ledig for allmen folk, førsteman til mølla prinsippet, vet ikke helt antallet på disse kontoene men du bør da være tidlig ute. Lenke til kommentar
Kulor Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Noen som vet hva some er galt når det står "Can't conect to tracker" Faen da.... plutselig klikka den Hva skjer her? Leste nå akkurat at du bare trenger å laste hvis du ikke har spilt fra før. Altså hvis du har spilt Koreansk bet eller us beta og har den seneste patchen, så trenger du ikke laste den ned... Men en ting.... Når du går inn på WoW mappa, er det en fil der som heter realmlist..... Hva er den? Er det us eller eu eller kanksje kr som skal stå forrand? Endret 8. januar 2005 av Kulor Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) oh phew, trodde det bare var meg! jeg rota litt med å åpne noen porter til for å gjøre det raskere, trodde jeg hadde fucka totalt til... Endret 8. januar 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg blir så lei av å vente. Dette ble gjort for å kjøpe tid. Intet annet. Lenke til kommentar
Singularity Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Leste nå akkurat at du bare trenger å laste hvis du ikke har spilt fra før. Altså hvis du har spilt Koreansk bet eller us beta og har den seneste patchen, så trenger du ikke laste den ned... Ok, tar det en gang til slik at ikke dette er med på å spre falske rykter, i stor size til og med. Du kan kun bruke 1.1.2 EU-english klienten. Alle andre klienter er verdiløse(med mindre du vil spille på franske eller tyske servere, da er det EU-fr eller EU-de). Alle de gamle clientene er verdiløse og kan kastes i søpla. 1.1.2 ble løslatt i midten av desember. Det finnes ingen triks eller muligheter for å få de andre klientene til å funke(US eller Korean). Grunnen til dette er rimelig grei, etter lokaliserings arbeidet var ferdig i midten av desember ble EU klientene unike. DVS at inntill videre spiller vi med en annen versjon enn det de har i nord amerika og korea. Lenke til kommentar
Singularity Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Jeg blir så lei av å vente. Dette ble gjort for å kjøpe tid. Intet annet. Jeg tror det har dukket opp noen problemer for IT gutta. Kanskje autoriserings serveren(global server), login serverne eller en blanding mellom de og selve spill serverne. Det ideelle for Blizzard ville vært å slippet inn folk så tidlig som mulig, slik at start byene ikke ble helt stappfulle når de launcha spillet. Så når folk ble ferdig å laste ned klienten kunne de komme inn i spillet på ett stadie da folk(de som allerede hadde clienten nedlastet eller de som var i CB) hadde gått videre fra spawn byene. Jeg tror de kommer til å legge alle kluter til i helgen med å få serverne opp på beina. Og at det er ferdig så snart teknikken tilsier at det er noe point i å åpne serverne. Det verste vil være å ha 100 000 personer som står og stanger pga at teknikken og softwaren svikter. obs! Dette er reine spekulasjoner fra min side. Så ikke siter meg til andre på dette. Endret 8. januar 2005 av Singularity Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg tror heller de bare lammer seg, bare for å være ekle. De sitter og godter seg når de ser på counteren på en.wow-europe.com, samtidig som kaffen putrer i trakteren. Dette gikk helt flott i US OB. Skulle ikke forbause meg om det er noe kødd med DE eller FR som sinker resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå