Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er sikker på at eneste grunnen til at de slipper ut klienten tidligere er at da kan flest mulig ha lastet ned klienten før de starter betaen, siden de er fullstenig klar over den elendige farten de fleste får men gidder ikke gjøre en dritt med det.

burde jo nesten tro at man kunne få bedre fart med tanke på hvormange som faktisk laster ned denne filen......hater blizzard nesten like mye som jeg hater EA fortiden.

Lenke til kommentar
Er ikke blizzard sin feil at folk har dårlig upload.

X+Y er raskere en X alene  :thumbup:

Har faktisk mer upload enn download... ligger på 25-30 upload, 15-20 download Dette tar år :cry:

Og hvorfor må du laste opp MER en du laster ned ?

Fordi andre har dårligere upload en download....

Lenke til kommentar

Dere er jo rett og slett (unnskyld ordbruket) CRABNOOBS!

Hvis dere har 1.2.0 eller 1.2.1 så må dere selvfølgelig ikke degradere verjonen!!!

You do not need to download the file if you already have the latest version of the client software installed. This download is intended primarily for new players entering World of Warcraft for the first time.

Skjønner ikke at det er mulig å ikke skjønne det engang...

Lenke til kommentar
Dere er jo rett og slett (unnskyld ordbruket) CRABNOOBS!

Hvis dere har 1.2.0 eller 1.2.1 så må dere selvfølgelig ikke degradere verjonen!!!

You do not need to download the file if you already have the latest version of the client software installed. This download is intended primarily for new players entering World of Warcraft for the first time.

Skjønner ikke at det er mulig å ikke skjønne det engang...

Folk spør uten å lese/tenke vettu. :roll:

Har lest at folk har spurt det samme 4 ganger i denne tråden alene: Så jeg kan legge til ett svar som lyser litt: "Nei du får ikke laget noen account ennå. Du må vente til du kan lage account på hjemmesida til WoW. "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...