The_evil_blue_toad Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Er vel da kanskje en fordel å slippe betaen nå, for en mer kontrollert strøm av spillere inn etterpå Men det er utrolig gøy å håpe på 23.58 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 23.58 når?? Klokken er jo over 12 da.. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 23.58 når?? Klokken er jo over 12 da.. Jeg har null kontroll på tidssoner, men satser på London eller Paris som jeg tror ikke har hatt 23.58 ennå Lenke til kommentar
arlion Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 jeg er sikker på at eneste grunnen til at de slipper ut klienten tidligere er at da kan flest mulig ha lastet ned klienten før de starter betaen, siden de er fullstenig klar over den elendige farten de fleste får men gidder ikke gjøre en dritt med det. burde jo nesten tro at man kunne få bedre fart med tanke på hvormange som faktisk laster ned denne filen......hater blizzard nesten like mye som jeg hater EA fortiden. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Er ikke blizzard sin feil at folk har dårlig upload. X+Y er raskere en X alene Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg har null kontroll på tidssoner, men satser på London eller Paris som jeg tror ikke har hatt 23.58 ennå Paris har hatt 23.58 ja.. de er GMT +1, som Norge også er.. Lenke til kommentar
arlion Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hahahahhahahahahahahahah fant en ftp på en dansk side, etter å ha hammret den i ca 30 min kom jeg inn, 130kb nedlasting, max på den vesle linja mi, up yours blizzard downloader Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Regner med denne vil være helt legitim å spre. Ettersom at linken til siden jeg fant den på, ikke er sensurert. Torrenten til Beta instalasjonen Endret 7. januar 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Er ikke blizzard sin feil at folk har dårlig upload. X+Y er raskere en X alene Har faktisk mer upload enn download... ligger på 25-30 upload, 15-20 download Dette tar år Endret 7. januar 2005 av Dr3ad Lenke til kommentar
Confession Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 når kan jeg lage en account til fb? vil 1.2.1 funke har det allerede, trenger jeg å laste ned den som er på sida? Lenke til kommentar
neb Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 hvor og hvordan kan jeg få oppretta en account? har ikke satt meg inn i WoW , men nå har jeg ekstremt lyst til å prøve det! Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er ikke blizzard sin feil at folk har dårlig upload. X+Y er raskere en X alene Har faktisk mer upload enn download... ligger på 25-30 upload, 15-20 download Dette tar år Og hvorfor må du laste opp MER en du laster ned ? Fordi andre har dårligere upload en download.... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) X+Y er raskere en X alene Stemmer ikkje om Y er negativ Men altså - TJOHO! Endelig! endelig litt fin fart - 100kbps ned og ca 20 opp. Yess. Da kan eg sove, og spille i morra før eg må reise Endret 8. januar 2005 av arve87 Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Laster imellom 60-70kb/s via Blizzard downloader nå Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 vil 1.2.1 funke har det allerede, trenger jeg å laste ned den som er på sida? Det lurer jeg og på. Har 1.2.1 Lenke til kommentar
Omar Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Dere er jo rett og slett (unnskyld ordbruket) CRABNOOBS! Hvis dere har 1.2.0 eller 1.2.1 så må dere selvfølgelig ikke degradere verjonen!!! You do not need to download the file if you already have the latest version of the client software installed. This download is intended primarily for new players entering World of Warcraft for the first time. Skjønner ikke at det er mulig å ikke skjønne det engang... Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Tenker meg at de releaser FB klokka 8-10 imorra... de tenker at vi burde laste ned spillet først... blizzard vet at de fleste har lastet ned wow imorra og forventer at blizzard gir dem spillet... Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Dere er jo rett og slett (unnskyld ordbruket) CRABNOOBS!Hvis dere har 1.2.0 eller 1.2.1 så må dere selvfølgelig ikke degradere verjonen!!! You do not need to download the file if you already have the latest version of the client software installed. This download is intended primarily for new players entering World of Warcraft for the first time. Skjønner ikke at det er mulig å ikke skjønne det engang... Folk spør uten å lese/tenke vettu. Har lest at folk har spurt det samme 4 ganger i denne tråden alene: Så jeg kan legge til ett svar som lyser litt: "Nei du får ikke laget noen account ennå. Du må vente til du kan lage account på hjemmesida til WoW. " Lenke til kommentar
dedeee Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 hvordan får dere sånn fart! hvlken server? har bare ca. 10-20 kbps Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 får alltid(har lastet ned 2-3 ting med torrent) 2-3 i upload og 11 i download. Tar helt j***** med tid. OFFTOPIC: sykt mange det var inne på denne posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå