Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Prisantydning: Volvo 760 TIC

Anbefalte innlegg

Vet ikke om hw.forum er det beste sted å spørre, men hvem vet. En bekjent av meg har en Volvo 760 TIC. Denne er überspesiell, tror det har vært eskortebil for kongen tidligere, den er som ny (ja, selv om det er en bil fra slutten av 80-tallet), den har et seriøst custom effektanlegg fra grenrørne og bak, chippet, sportfilter, skinninteriør, både sommer- og vinterdekk på TSW Evo-R felger og alle servicer. Eieren er hypernøye med bilen, vasker den nesten for ofte. Han påstår at den har verdi på rundt 100-110k, som han påstår han har fått bekreftet fra Volvo-forhandler i Bergen.

Det jeg lurer på, hva synes dere? Jeg synes dette er et hårreisende mye! Vet at noen av de bilene ligger rundt 40k, men..

Takker for seriøse svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en 760tic til 110000 var vanvittig mye. Som du selv sier ligger disse bilene for salg til rundt halve prisen. Uansett hvor spesiell volvoen er har disse modellene et pristak som de fort stanger i, og det ligger langt under 100k

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vel, folk er rare. Fattern fikk tilbud om 30 000,- pluss ei hyttetomt for sin 1969 volvo 164 en gang på begynnelsen av 90-tallet. Den var riktignok helt strøken og original, men herre...!

(tenkte jo en gang at jeg kom til å arve den, men neeeeeida...han solgte den senere for 15 000 til en dust som foretok en total harry-råne-operasjon på den)

T'Weed

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...