Billy Bob Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Vet ikke om hw.forum er det beste sted å spørre, men hvem vet. En bekjent av meg har en Volvo 760 TIC. Denne er überspesiell, tror det har vært eskortebil for kongen tidligere, den er som ny (ja, selv om det er en bil fra slutten av 80-tallet), den har et seriøst custom effektanlegg fra grenrørne og bak, chippet, sportfilter, skinninteriør, både sommer- og vinterdekk på TSW Evo-R felger og alle servicer. Eieren er hypernøye med bilen, vasker den nesten for ofte. Han påstår at den har verdi på rundt 100-110k, som han påstår han har fått bekreftet fra Volvo-forhandler i Bergen. Det jeg lurer på, hva synes dere? Jeg synes dette er et hårreisende mye! Vet at noen av de bilene ligger rundt 40k, men.. Takker for seriøse svar. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har du/din bekjente noe mulighet for å poste en eller flere bilder av bilden. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg skal høre med han i morgen. Så på Autodb nå, prisene ligger jo en del under da. Maks 60-70k. Og noen av disse bilene har ligget for salg i en evighet, så.. Bilen ser ikke noe særlig spesiell ut, som en helt vanlig 760, uten noe særlig stasj. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Her er et bilde av en omtrentlig lik bil, eneste forskjellen er lyst skinn og alu-felgene. Lenke til kommentar
eab Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 en 760tic til 110000 var vanvittig mye. Som du selv sier ligger disse bilene for salg til rundt halve prisen. Uansett hvor spesiell volvoen er har disse modellene et pristak som de fort stanger i, og det ligger langt under 100k Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Her er bilen på Finn.no.. What do you say? Blir trolig kjøp, når vet jeg ei. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Faktisk en meget pen 1988 mod. volvo! Lenke til kommentar
eab Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Fin bil, ikke noe å si på det. Synes fronten på de litt gamlere 740/760 er tøffere jeg da Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 I know! Har ikke hatt normal puls siden jeg først fikk tilbud om å kjøpe denne bilen. Tror ikke den blir normal før den er min heller. Arg, biler er stress til tider. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Synes fronten på de litt gamlere 740/760 er tøffere jeg da. Liker den fronten jeg. Vanlig 740-front blir litt for firkantet. Ikke det at denne ikke er det, men det er litt mer style, spør du meg. Ettersom jeg har 940 nå, så.. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 100K for en 740/760 er galskap spør du meg. At den er "prissatt" til den prisen er nå en ting, hva markedet er villig å betale er en helt annen. Er bilen virkelig i så god stand samt har en spesiell historie så kaaaanskje 45k-55k. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Var en som bydde 70.000,- dagen etter jeg kjøpte den. Da var ikke planen å selge den, så jeg sa nei. Vi får se. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Vel, folk er rare. Fattern fikk tilbud om 30 000,- pluss ei hyttetomt for sin 1969 volvo 164 en gang på begynnelsen av 90-tallet. Den var riktignok helt strøken og original, men herre...! (tenkte jo en gang at jeg kom til å arve den, men neeeeeida...han solgte den senere for 15 000 til en dust som foretok en total harry-råne-operasjon på den) T'Weed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå