dibon Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Hei, Jeg har problemer da jeg skal starte opp min maskin, det er nemelig at jeg ikke kommer meg inn i windows... Jeg har akuratt formatert, men når jeg skal lagge inn winodws. Så får jeg kopiert de filene, så må man boote for og komme seg vidre.. Det er da problemet starter, fordi når jeg da starter opp kommer det : "Press A to reboot" ... jeg har prøvd med og uten CD :\ men ingen forskjell.. Har også prøvd og formatere og installere på nytt, men det samme skjer Hjelp meg vær så snill, hjelp meg med og fikse dette problemet.. Jeg vil HELST ikke sende inn harddisken, fordi har ganske mye som jeg vil fortsatt vil ha der.. Endret 7. januar 2005 av dibon Lenke til kommentar
Cy_19 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har du flere CD-stasjoner? Prøv i så fall med å sette win-CD'en i den andre spilleren... Lenke til kommentar
dibon Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Jepp, men har prøvd :-| Det jeg har prøvd: - Formatert fler ganger - Installert på fler partisjoner - Brukt forskjellige CD roms - Skifta IDE kabel Lenke til kommentar
Cy_19 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har du sjekka i BIOS rekkefølgen på boot prioriteten i maskina? CD-ROM'en må stå som 1. boot prioritet, foran HDD etc... Lenke til kommentar
dibon Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 vel.. Jeg får jo boota opp CDer da.. er når jeg ikke har CD i problemet kommer :\ pga da booter den opp harddisken . Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 ikke ta ut plata er mitt tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå