Kladden2000 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hva er best av MSI K8N Neo2 Platinum, ABIT AV8, Gigabyte K8NS Ultra-939 nForce3 250? Lenke til kommentar
Migr Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ville personlig tatt MSI K8N Neo2 Platinum, men om det er best vet jeg ikke Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Anandtech har testet alle sammen i én og samme test. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 personligt ville jeg valgt Gigabyte kortet. Har god erfaring med de..noe jeg ikke har med msi. av en eller annen grunn Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Personlg ville jeg valgt Abit AV8 da dette er en hk for entusiasten, men MSI kortet har jo solgt utrolig bra, og er vel i utgangspunktet det beste kortet alt sett under ett. GB kortet er nok en sikker vinner det også, men det kommer ikke like bra ut som MSI i de testene jeg har sett. Uansett så vil du ved normal bruk ikke merke forskjell på noen av kortene, så hvis du ikke har noen spesielle behov så kan du ta det billigste Endret 7. januar 2005 av C4STOR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå