anon12234 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hei, sliter med at jeg får denne feilmeldingen i blåskjerm ganske ofte. lest litt rundt og folk sier det er ramproblemer, hvordan kan jeg shekke om rammen min har feil på seg?, tester memtest86 det? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hvis du f.eks lager en bootbar memtest plate så kan du sjekke om det er minnet som lager problemet. Mest sannsynlig er det driverproblemer av en eller annen art, så du får prøve å få med deg hva mer som står på den BSOD skjermen din når dette oppstår, og poste hva som står der her. Evt. ta bilde av skjermen og poste det her. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 k, skal ta bilde neste gang den kommer. leste på et forum at folk pleide å få den når de brukte dc++. det begynte hos meg når jeg begynte å bruke bittorent, har ikke på bitorrent nå så skal se om det har forsvunnet.... skal lage en memtest disc Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Caps_Lock av i overskriften ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå