gorg Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Lurer nå på flere ting... hva er specs til A64s strømkrav fra PSU? Er mine twinmos 512mb brikker fra komplett.no kompatibelt med av8? Skal man koble både 12v og og den andre strøm koblinga til mobo? grunnen jeg spør er at jeg har før bare brukt den avlange tilkoblinga og har ikke lest så altfor mye i manualen Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Som med alle nye HK bør du kople til begge strøm kontaktene(hvis de er der da), Angående minnebrikkene dine,,hva er specs på dem??At de er på 512Mb sier egentlig ikke så mye..er det ddr-ram?Sd-ram?Hvilken hastighet er det på dem??De bør/må være på 400MHz(pc3200) for å få utnyttet minne best mulig. Har du kjøpt dette kortet?Eller er det noe du bare lurer på?? Har sjøl dette kortet,og er STOOR fornøyd med det(skjønner egentlig ikke hvorfor alle er så på tuppa etter disse nforce korta,har bare hatt trøbbel med dem fra dag 1)... Lenke til kommentar
gorg Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) har kjøpt det.. 512 pc3200 twinmos ddr bra du er fornøyd! men hvilken psu har du, hva er specsa?? ampere altså Endret 7. januar 2005 av gorg Lenke til kommentar
gorg Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 ok, ser bra ut bare lurer på om 20A er nok for 12V?? har Antec 430W psu Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Bare å prøve det vel?? Finner fort ut om det funker eller ikke.... Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 ok, ser bra ut bare lurer på om 20A er nok for 12V?? har Antec 430W psu 430w er vel bra? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 ok, ser bra ut bare lurer på om 20A er nok for 12V?? har Antec 430W psu I et normalt system så skal det være nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå