Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

det er ukjent for Filmambransjen.. dessuten så vill de bare si "det vill ikke selge bra nokk" filmbransjen burde være egentlig glade for at de tjener penger.. men enida de går ut te mediane og gkaller oss pirater..

 

skjønner meg ikke på Filmbransjen.. det fins maaange ukjente filmer i verden som er veldig brae men de anser det som at det ikke vill selge så mye..

 

det samma gjelder plateselskapet.. mange gode ukjente artister(metal, hiphop etc), men finner vi de i musikkbutikken NEEEI.. finner bare kjente ariters

 

 

sry ble kanskjke litt off-topic men det er en avgrunnene at de ikke gidder å selge store Anime serierer etcc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir vel litt for enkelt å skylde på platebransjen/filmbransjen.

 

Jeg tror rett og slett ikke at Naruto og andre animeserier ville solgt godt nok i Norge. Det første folk flest tenker når de ser en animefigur er "Pokémon!", og dermed avskriver det uten å gi det en sjanse. Dermed ville bare spesielt interesserte kjøpt DVD'ene, og det er neppe nok til at det blir noe fortjeneste til de som gir ut DVD'ene.

Lenke til kommentar

ja, Pokemon er den verste forbannelsen som noensinne har skjedd anime.

Folk sier også ofte at Naruto er for alderen 11-15, jeg finner liten mening i dette.

 

uansett. Hvilken karakter fra naruto finner du deg mest igjen i? Naruto er en tro kopi av den virkelige meg; Hyperaktiv, ukonsentrert og sosialt funksjonshemmet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M
ja, Pokemon er den verste forbannelsen som noensinne har skjedd anime.

Folk sier også ofte at Naruto er for alderen 11-15, jeg finner liten mening i dette.

 

uansett. Hvilken karakter fra naruto finner du deg mest igjen i? Naruto er en tro kopi av den virkelige meg; Hyperaktiv, ukonsentrert og sosialt funksjonshemmet.

8237971[/snapback]

 

Ma si jeg er helt enig i det der. det er 2 personer jeg har indrodusert Naruto til begge matte jeg bestikke for a gi den en sjangse. Den ene sa alle 220 episoden pa en maned den and har ikke Bredband sa han maser pa meg a brenne episoder hver gang jeg ser han. Og jeg liker ikke a fortelle folk at jeg ser pa anime, for da ma jeg bruke den neste halvtimen pa a fortelle at anime er mer en Pokemon og hentai.

Lenke til kommentar
Gjør nok ikke det dessverre. Naruto er fortsatt veldig ukjent her i Norge, så vi vil nok ikke se noen naruto dvd'er i norske butikker ennå (om vi noen gang får det er jo heller ikke sikkert).

8237579[/snapback]

 

Fant Naruto på DVD på Outland.no

Endret av Lefse
Lenke til kommentar
Gjør nok ikke det dessverre. Naruto er fortsatt veldig ukjent her i Norge, så vi vil nok ikke se noen naruto dvd'er i norske butikker ennå (om vi noen gang får det er jo heller ikke sikkert).

8237579[/snapback]

 

Fant Naruto på DVD på Outland.no

8242913[/snapback]

 

Oi, dæven det hadde jeg ikke trodd. :D De var dyre da men. Noen her som vet om dette er med engelsk tekst? norsk tekst? :hmm:

Eller, kremt, er det den amerikanskdubbede utgaven? :ermm:

 

Edit: Haha: "Aldersgrense: 15"

In your face til de som sier at Naruto er en barneserie. :tease:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Men Naruto er jo en barneserie. Det blir jo bare å lure seg selv å påstå noe annet. Selv om det står "Aldersgrense: 15 år" der, betyr jo ikke det automatisk at Naruto ikke er en barneserie.

 

Naruto er beregnet på barn og ungdom. Det er sannsynligvis langt flere barn som ser på Naruto i Japan sammenlignet med Norge, pga. at engelske fansubs ikke er helt ultimat for barn. Dermed blir det mer ungdom som ser på Naruto her til lands. I usa er det nok flere barn som ser på igjen, sammenlignet med f.eks. Norge, mest pga. (forferdelig) dubbing.

Lenke til kommentar

Jaja, diskusjonen om det er en barneserie eller ikke har vært oppe mange ganger allerede, var ikke meninga å ta den fram igjen. Jeg vet godt at naruto først og fremst var beregnet for barn i Japan, og at de er litt løsere i tøylene der borte hva blod og vold angår. Men det er en ungdomsserie sett med mine nordiske øyne. :p

Barn kan se på den og syns at figurene og kampene er tøffe, men de vil ikke skjønne alt av hva historien handler om, om de så fikk den servert på norsk.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...