Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
not thææææt:p

 

men selveste inni serien.. f.eks den første episoden.. hvor du ser at Naruto and the gææng, ser sasuke;) "aaaaah":p

 

og hvor Naruto og sakura slåss mot kakashi(bjellene)

 

 

thanyou

8168537[/snapback]

nei då hakje eg peiling :p

men det hadde vore kult å fått den "sakura slår i bakken" musikken, den er diggbar :D

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva dere klager over at det er langtrukket.

Har dere virkelig glemt hvordan det er å se en Naruto-episode av gangen?

Det er en langsom prosess og det kommer til å bli slik framover så det er bare å smøre dere med tålmodighet folks eller spar dere opp noen episoder å se de sammenhengende.

 

Jeg koser meg virkelig med nye Naruto, jeg liker den nye vinklingen de har på hele serien og dysterheten som ligger i episodene. Helt nydelig :love:

Lenke til kommentar
Jeg koser meg virkelig med nye Naruto, jeg liker den nye vinklingen de har på hele serien og dysterheten som ligger i episodene. Helt nydelig :love:

8168668[/snapback]

 

Enog enig enig!!

 

Eg inrommer nok at eg er sterkt preghet av aa vere vannt med aa kunne se 5-10 episoder paa rappen.Er nok der det ligger. :!:

 

Nei eg skal ikkje klage eg, er DEILIG aa ha Naruto og gjengen tilbake. Eg vil dog se meir til de andre karakterene fremover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
jeg liker den nye vinklingen de har på hele serien og dysterheten som ligger i episodene.

8168668[/snapback]

Det er jo ikke noe nytt, alt er jo som det var før. Bare fillerne var annerledes. Hadde de ikke vært der tror jeg ikke det hadde vært noe forskjell. :hmm:

Lenke til kommentar

Oi, dobbelepisoden er allerede neste uke? :D Trodde det skulle være pause da. Myepisodes.com sier at det er to uker til neste, men previewen for neste episode sier da 22. mars.

Tøff denne episoden her også, selv om det føles veldig langtrukket. Men det er helt greit. Jeg koser meg med hver episode. :wee:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
var en bra episode , men så kort , hvis man tar bort intro og utro og sånt så er det ikke lange greiene :p

hmm 23min, er ikke det vanlig da :p

Hele episoden er på 23 min tilsammen. Trekker man fra 5-6 min med intro og rulletekst, og 1-3 min med tilbakeblikk fra siste episode, så sitter man bare igjen med 14-17 min.

 

Savner tiden da man bare kunne se 10-20.. episoder om gangen :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...