akan Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 var det som var morsomt det der er jo faktisk en seriøs anime ^^ Lenke til kommentar
nets Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Now thank me! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8032436[/snapback] Genial :!: Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hmm, ingen release enda... faen de drøyer da :S Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Kommer ikke episodene sent på natten da? Slippes ikke på torsdager lengre vettu Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Kommer ikke episodene på Fredag da? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jo. Er jo fredag nå Men regner med at episoden kommer rundt 3-4 i natt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Episoden er faktisk ute nå. Denne uka var de raske, det må jeg si. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Pah, ikke så veldig imponert egentlig... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor De drar det jo så fryktelig ut! Bah, jeg vil se mer Gaara. 20 minutter er alt for kort. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Pah, ikke så veldig imponert egentlig... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor De drar det jo så fryktelig ut! Bah, jeg vil se mer Gaara. 20 minutter er alt for kort. 8058900[/snapback] Enig i det egentlig.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kult at de klarte å ta bjellene, men regna med at det var på grunn av et eller annet teit som måten de gjorde det på. Er mest spent på å se hvordan de vil vurdere Naruto og Sakura etter at de tok bjellene neste episode egentlig, selvom kanskje Gaara-kampen får opp litt steam og blir litt fetere enn denne ukas mus-og-katt-kjiphet. Spent på hvordan Naruto vil bli sammenliknet med de andre egentlig. Er så typisk at de andre skal vurderes høyere enn Naruto selvom alle seere vet at det er han som vil avgjøre de store kampene. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) jeg er ennig.. :/ men så skjønner jeg jo at de gjør de også, for å ikke catche mangaen.. er så mange der ute som klager på fillers, å de har sikkert motatt 10p0p45345 brev fra fans "when will you guys start with the manga" "when will the fillers end" synd at det er bare en som tegner.. :// Endret 2. mars 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Drar de det noe særlig ut da? Er det ikke 3 chapters per episode som vanlig? *se episode* Lenke til kommentar
akan Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 synes heller det ikke var så gale tok kanskje litt mye tid for leireduden med å komme med attackene sine, men det er vel egentlig bare å forvente siden det er animen og ikke manga ^^ Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Likte episode 4 veldig godt Artig at de fikk bjellene på den måten Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Genial måte å få tak i bjellene på.. men litt kjipt at dem ikke har vist no nytt fra naruto... han bare bruker de samme gamle tinga sine enda.. vil se no nytt no... Gaara kampen blir jo bare bedre å bedre.. gleder meg til neste episode... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) alle vill det:P men de må jo følge mangaen:p you just have to wait and see. JEG vedder på at vi ser fillers igjen rundt 2008/9 det har akkurat nå blitt laga 100 mangachapters.. Endret 2. mars 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Slapp av folkens... Vi kan vel enes i at det viktigste er at de ikke slutter å lage noe som helst. Hadde null problemer med fillerne selv. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 dårlig animasjon i begynnelsen men det blei bedre etter hvert. hmm rart ikkje kakashi brente i gjennom maska si nå han brukte "katon Goukakyuu no Jutsu" Lenke til kommentar
@ir Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 dårlig animasjon i begynnelsen men det blei bedre etter hvert.hmm rart ikkje kakashi brente i gjennom maska si nå han brukte "katon Goukakyuu no Jutsu" 8068809[/snapback] Tenkte akkurat på det samme, når jeg så det :!: Det er virkelig rart Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Hei! Jeg fulgte med på Naruto før, men sluttet sånn smått når det var så sinnsykt med fillere. Skal nå begynne å se igjen, og skal laste ned de siste episodene, men jeg finner ikke episode 205 på Dattebayo sine sider... Noen som vet noe om dette? edit: Fant ut at TV Tokyo hadde ommøblert litt på episode tallene. Gleder meg til å begynne igjen. 73 timer Naruto venter på meg Endret 3. mars 2007 av Zappza Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 kan jo se alle episodene på Youtube.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå