Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pah, ikke så veldig imponert egentlig...

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
De drar det jo så fryktelig ut! Bah, jeg vil se mer Gaara. 20 minutter er alt for kort.

8058900[/snapback]

 

Enig i det egentlig..

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Kult at de klarte å ta bjellene, men regna med at det var på grunn av et eller annet teit som måten de gjorde det på. Er mest spent på å se hvordan de vil vurdere Naruto og Sakura etter at de tok bjellene neste episode egentlig, selvom kanskje Gaara-kampen får opp litt steam og blir litt fetere enn denne ukas mus-og-katt-kjiphet. Spent på hvordan Naruto vil bli sammenliknet med de andre egentlig. Er så typisk at de andre skal vurderes høyere enn Naruto selvom alle seere vet at det er han som vil avgjøre de store kampene.
Lenke til kommentar

jeg er ennig.. :/ men så skjønner jeg jo at de gjør de også, for å ikke catche mangaen.. er så mange der ute som klager på fillers, å de har sikkert motatt 10p0p45345 brev fra fans "when will you guys start with the manga" "when will the fillers end"

 

synd at det er bare en som tegner.. ://

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar
dårlig animasjon i begynnelsen men det blei bedre etter hvert.

hmm rart ikkje kakashi brente i gjennom maska si nå han brukte "katon Goukakyuu no Jutsu"

8068809[/snapback]

 

Tenkte akkurat på det samme, når jeg så det :!:

Det er virkelig rart :hmm:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg fulgte med på Naruto før, men sluttet sånn smått når det var så sinnsykt med fillere. Skal nå begynne å se igjen, og skal laste ned de siste episodene, men jeg finner ikke episode 205 på Dattebayo sine sider... Noen som vet noe om dette?

 

edit: Fant ut at TV Tokyo hadde ommøblert litt på episode tallene.

 

Gleder meg til å begynne igjen. 73 timer Naruto venter på meg :D

Endret av Zappza
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...