Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242

er det bare meg som ikke ble imponert over kampen mot kakashi i det hele tatt? Det går jo bare i kage bunshin i ett sett. Om han ikke finner på noe nytt gidder jeg snart ikke mer.

Lenke til kommentar
er det bare meg som ikke ble imponert over kampen mot kakashi i det hele tatt? Det går jo bare i kage bunshin i ett sett. Om han ikke finner på noe nytt gidder jeg snart ikke mer.

8031259[/snapback]

 

Hehe, du vil vel ikke at han skal vise alle de nye triksene sine i de første episodene? dessuten så har han jo blitt mye bedre til å håndtere kage bushin og rasengan som du sikkert ser. :thumbup:

Lenke til kommentar
er det bare meg som ikke ble imponert over kampen mot kakashi i det hele tatt? Det går jo bare i kage bunshin i ett sett. Om han ikke finner på noe nytt gidder jeg snart ikke mer.

8031259[/snapback]

 

Følte litt den følelsen, men ikke no særlig. Tenker at neste episode blir mye bedre, og spenningen i serien gjør episoden automatisk bra, av en eller annen grunn. ;)

 

Tanken på at slike episoder skaper flere episoder, som i gjen skaper mindre fillers, føles det bare greit at de noen ganger kan strekke ting og tang litt lengere ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Det jeg fikk med meg var at naruto hadde vokst litt i høyden.

Jeg tror jeg så 3 Kage bunshin no jitsuer (som alle var unødvendig, da han bare hopper rett i og alle blir banket) og en rasengang, som fortsatt krevde en shadow clone til å lage...Makan til drit :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...