ZayCon Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) wææ! Får ikke lasta ned :S Så den på youtube nå Sykt fet episode! Digger at Naruto ikke gjør alle de store feilene hele tiden, slik som han gjorde før Endret 23. februar 2007 av ZayCon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Digger at Naruto ikke gjør alle de store feilene hele tiden 8007489[/snapback] Feil? Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hva mener du Øyvind? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Bare lurte på hvilke feil han gjør hele tiden, men han tabbet seg vel en del ut før ja, når jeg tenker over det. Eller gjorde han det ekstra mye i fillerne kanskje? (Ukens manga = syyk ) Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Han gjorde nok VELDIG mye feil/tabber i fillerne ja Men gjorde også noen i main-storyen! Slik som at han ikke ventet litt for å lage seg en slags strategi, bare løp på! Endte jo som oftest bra da:P Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Synes det er fett å se at Naruto er back on track igjen. Skal lese ukens manga-kapittel nå Lenke til kommentar
Speik Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Skikkelig bra episode i dag! Arti å se at Akatsuki er "on the move." Gleder meg sykt til neste episode. Gaara Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg mener at Shippuuden ikke er lisenslagt. Det er vel først når det kommer over til USA at det begynner å bli problemer. Men Cartoon Network har ikke kjøpt disse episodene enda tror jeg.Dattebayo er jo en side som er ganske åpen med dette med nedlasting av episodene. Samme gjelder narutofan.com. Og de er jo begge seriøse sider, så... Mulig jeg tar feil nå, men jeg ser ikke på nedlasting av naruto som like "ille" som nedlasting av diverse andre serier. 8004312[/snapback] Er det jeg også mener. Dog dattebayo slipper også bleach og det ligger i tvilsomsonen så jeg tror vi bare dropper å linke til den siden for såvidt meg bekjent så er bleach lisensbelagt. Dog, hvis den ikke er det så si ifra så kan man kanskje vurdere om man skal tillate linker eller ikke. Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Det kan godt være at eg tar feil, men hadde ikkje Naruto lært å kaste rasengang uten klone i mangaen? Ellers så var det ein god episode uansett om animen hadde forlenga "trenings" kampen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ah dette var deilig!! Eg bare digger musikken vi får servert i løpet av episoden altså Lenke til kommentar
akan Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (Ukens manga = syyk ) 8007791[/snapback] Den var rå ja Begynner virkelig å like Naruto igjen ^^ Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (Ukens manga = syyk ) 8007791[/snapback] Den var rå ja Begynner virkelig å like Naruto igjen ^^ 8008632[/snapback] RAW da eller ? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Da var episoden sett. Syns den var bra, selv om det blir dratt litt ekstra ut, og litt mye tilbakeblikk osv. Men det er nå greit, så tar de ikke igjen mangaen så fort. Gleder meg til å se Gaara i aksjon neste episode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 gleder meg til å fa se noen av de andre karakterene jeg, håper det ikke blir for lenge til Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 håper jeg.. jeg håper på masse flashback i de kommende episodene.. for folk har vell ikke lyst til å vente 2.5 år til med fillers? Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Flashback er bare bra syntes jeg! Liker å se opp igjen ting som er fra før! Å 2.5 år med fillers er sykt, selv måtte jeg bare vente i 4-5 måneder og det var ille nok! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hehe ja eg raste igjennom samtlige Naruto episoder fra starten av no i sommer. Inkl. fillers faktisk.Saa eg foler virkelig med de som har ventet sa inni hampen lenge hehe. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Var det bare meg, eller var kavliteten på tegningen denne gangen "vanlig" i forhold til forrige episode? Episoden var jo helt digg Gleder meg ekstremt til neste episode! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Det kan godt være at eg tar feil, men hadde ikkje Naruto lært å kaste rasengang uten klone i mangaen? 8008314[/snapback] Jo, han kunne det da han ble til den chakra-reven da han sloss mot Sasuke. Synes også det var synd at han ikke hadde lært seg det enda... Ellers syns jeg de 3 første episodene har vært bra, bra at Naruto ble kvitt den gamle drakten, denne så vesentlig bedre ut. Gleder meg også veldig til Gaara, og til å se jounin-Neji Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå