Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Bare lurte på hvilke feil han gjør hele tiden, men han tabbet seg vel en del ut før ja, når jeg tenker over det. Eller gjorde han det ekstra mye i fillerne kanskje?

 

 

(Ukens manga = syyk :green:)

Lenke til kommentar
Jeg mener at Shippuuden ikke er lisenslagt. Det er vel først når det kommer over til USA at det begynner å bli problemer. Men Cartoon Network har ikke kjøpt disse episodene enda tror jeg.

Dattebayo er jo en side som er ganske åpen med dette med nedlasting av episodene. Samme gjelder narutofan.com. Og de er jo begge seriøse sider, så...

Mulig jeg tar feil nå, men jeg ser ikke på nedlasting av naruto som like "ille" som nedlasting av diverse andre serier.

8004312[/snapback]

Er det jeg også mener. Dog dattebayo slipper også bleach og det ligger i tvilsomsonen så jeg tror vi bare dropper å linke til den siden for såvidt meg bekjent så er bleach lisensbelagt. Dog, hvis den ikke er det så si ifra så kan man kanskje vurdere om man skal tillate linker eller ikke.

Lenke til kommentar
Det kan godt være at eg tar feil, men hadde ikkje Naruto lært å kaste rasengang uten klone i mangaen?

8008314[/snapback]

 

Jo, han kunne det da han ble til den chakra-reven da han sloss mot Sasuke. Synes også det var synd at han ikke hadde lært seg det enda...

 

Ellers syns jeg de 3 første episodene har vært bra, bra at Naruto ble kvitt den gamle drakten, denne så vesentlig bedre ut. Gleder meg også veldig til Gaara, og til å se jounin-Neji :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...