Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt kjipt at de startet med serien, 20 min hver uke er ALT for irriterende å følge med på, men heldigvis så ser jeg på Bleach, noe av samme utviklingen som Naruto... Ny gruppe i begge seriene som er oppdaget, ene har 20 folk, den andre har 9(?).

 

Vil sikkert ta et år før vi får se den pokkers scenen som vi så i starten av 001... Argh! Har ikke tid til å vente så lenge.

Lenke til kommentar
101 chapters mener jeg  :hmm: det ble brukt 2 chaptere i anime episoden så en 50 episoder i det tempoet, selv om jeg tror det blir nærmere 40-45. Men så blir det jo tegnet mer på samme tid så en 70 episoder kanskje.

7968669[/snapback]

 

Vel, vi får vel håpe på at tegnerne er litt mer smarte, og lager noen fillere i blant slik at tallet stiger til 100.

 

70 episoder høres litt lite ut?

Lenke til kommentar

jeppp 70 episoder;)

jeg så en utregningn på det.. hvor mang mangaerkapitler de brukte på en episodeosv..

og hvor mange episoder det hadde blitt hvis de hadde venta til mangaen hadde nådd 500 f.eks eller 300..

 

 

 

 

btw: jeg lurte p0å hvem er AL?, fordi jeg leste en som skreiv noe om personen elnz

 

"You know what's funny?

 

Not only did we NOT get Kakashi Gaiden, but we got the end of the 2nd Sasuke retrieval arc.

 

And I'm sure that there will be a lot more people thinking the AL is Uchiha Madara cuz he/she was mentioned, and the AL is an unknown villain. Gee it fits so perfectly, it must be true."

 

og hvor i mangaen ere vi ser "2nd Sasuke retrieval arc." ? husker ikke helt? noen somv vet hvilken kapitel

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar

Det... det... det må være det FÆLESTE jeg noensinne har sett og hørt! Hvem i alle dager klarer å lage noe så dårlig? :cry:

 

Edit: Bwahaha! Er så genial opening! "A demon fox, suddenly appeared". "If you belive it". Haha, er så ufattelig dårlig!

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar
jeppp 70 episoder;)

jeg så en utregningn på det.. hvor mang mangaerkapitler de brukte på en episodeosv..

og hvor mange episoder det hadde blitt hvis de hadde venta til mangaen hadde nådd 500 f.eks eller 300..

 

 

 

 

btw: jeg lurte p0å hvem er AL?, fordi jeg leste en som skreiv noe om personen elnz

 

"You know what's funny?

 

Not only did we NOT get Kakashi Gaiden, but we got the end of the 2nd Sasuke retrieval arc.

 

And I'm sure that there will be a lot more people thinking the AL is Uchiha Madara cuz he/she was mentioned, and the AL is an unknown villain. Gee it fits so perfectly, it must be true."

 

og hvor i mangaen ere vi ser "2nd Sasuke retrieval arc." ? husker ikke helt? noen somv vet hvilken kapitel

7968891[/snapback]

AL= akatsuki leader :thumbup:

den tyske introen var Fæl, ja. skulle ikke vært lov å lage slikt.. :nei:

Endret av _vincent_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...