Laffe Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 det er bedre det enn at de tar igjen mangaen.. for så vente i 2 år til:( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Noen som gidder å regne ut hvor mange episoder det tar før mangaen blir tatt igjen? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Litt kjipt at de startet med serien, 20 min hver uke er ALT for irriterende å følge med på, men heldigvis så ser jeg på Bleach, noe av samme utviklingen som Naruto... Ny gruppe i begge seriene som er oppdaget, ene har 20 folk, den andre har 9(?). Vil sikkert ta et år før vi får se den pokkers scenen som vi så i starten av 001... Argh! Har ikke tid til å vente så lenge. Lenke til kommentar
akan Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 101 chapters mener jeg det ble brukt 2 chaptere i anime episoden så en 50 episoder i det tempoet, selv om jeg tror det blir nærmere 40-45. Men så blir det jo tegnet mer på samme tid så en 70 episoder kanskje. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 101 chapters mener jeg det ble brukt 2 chaptere i anime episoden så en 50 episoder i det tempoet, selv om jeg tror det blir nærmere 40-45. Men så blir det jo tegnet mer på samme tid så en 70 episoder kanskje. 7968669[/snapback] Vel, vi får vel håpe på at tegnerne er litt mer smarte, og lager noen fillere i blant slik at tallet stiger til 100. 70 episoder høres litt lite ut? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) jeppp 70 episoder;) jeg så en utregningn på det.. hvor mang mangaerkapitler de brukte på en episodeosv.. og hvor mange episoder det hadde blitt hvis de hadde venta til mangaen hadde nådd 500 f.eks eller 300.. btw: jeg lurte p0å hvem er AL?, fordi jeg leste en som skreiv noe om personen elnz "You know what's funny? Not only did we NOT get Kakashi Gaiden, but we got the end of the 2nd Sasuke retrieval arc. And I'm sure that there will be a lot more people thinking the AL is Uchiha Madara cuz he/she was mentioned, and the AL is an unknown villain. Gee it fits so perfectly, it must be true." og hvor i mangaen ere vi ser "2nd Sasuke retrieval arc." ? husker ikke helt? noen somv vet hvilken kapitel Endret 18. februar 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
Pug Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Fant nettopp den tyske openingen til Naruto... Forferdelig http://www.youtube.com/watch?v=S1ebtuNirWo Skremmende hvordan de klarer å ødelegge Naruto slik egentlig Endret 18. februar 2007 av Pug Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Ahh haha så ahh ahh fælt! "Saw-su-ke is really cool" "Sakura the beautiful" Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Den Tyske openingen til Naruto var FÆL! Ødelege Naruto stemningen med den musikken! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Av en eller annen grunn har jeg hørt på den 6 ganger nå... Den er fengende fordi den er så dårlig synes jeg. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Av en eller annen grunn har jeg hørt på den 6 ganger nå... Den er fengende fordi den er så dårlig synes jeg. 7973353[/snapback] Hahah, har hørt på den flere ganger nå jeg også :!: Den er så dårlig at jeg bare må høre på den igjen og igjen. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Det... det... det må være det FÆLESTE jeg noensinne har sett og hørt! Hvem i alle dager klarer å lage noe så dårlig? Edit: Bwahaha! Er så genial opening! "A demon fox, suddenly appeared". "If you belive it". Haha, er så ufattelig dårlig! Endret 18. februar 2007 av Tøffli Lenke til kommentar
flakken Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ugh fikk meg til å tenke på hvis Naruto noen gang kommer på norsk TV så kommer det nok til å høre like cheesy ut som den tyske introen xD Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 håper de bruker filler engang iblandt.. hivs ikke så blir det fillere om 1.5år^^ å da har vi jo kommet til den chapteren som vi har kommet til idag.... skulle ha kommet 2 manga chaptere pr.uke Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Fant nettopp den tyske openingen til Naruto... Forferdelig http://www.youtube.com/watch?v=S1ebtuNirWo Skremmende hvordan de klarer å ødelegge Naruto slik egentlig 7973232[/snapback] Fy faen..det der var jaggu noe eg virkelig ikkje hadde trengt å hørt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Beeeeeeeeeeeeeeeeeeliiiiiiiiiiiiiiiive it Er det mulig? Det er grunnen til at 4kids bør holde seg langt unna naime i det hele tatt Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 http://www.youtube.com/watch?v=KtnLENu-OYU...related&search= intro nummer 8 i slow motion. De andre introene er der også. Dritbra Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) jeppp 70 episoder;)jeg så en utregningn på det.. hvor mang mangaerkapitler de brukte på en episodeosv.. og hvor mange episoder det hadde blitt hvis de hadde venta til mangaen hadde nådd 500 f.eks eller 300.. btw: jeg lurte p0å hvem er AL?, fordi jeg leste en som skreiv noe om personen elnz "You know what's funny? Not only did we NOT get Kakashi Gaiden, but we got the end of the 2nd Sasuke retrieval arc. And I'm sure that there will be a lot more people thinking the AL is Uchiha Madara cuz he/she was mentioned, and the AL is an unknown villain. Gee it fits so perfectly, it must be true." og hvor i mangaen ere vi ser "2nd Sasuke retrieval arc." ? husker ikke helt? noen somv vet hvilken kapitel 7968891[/snapback] AL= akatsuki leader den tyske introen var Fæl, ja. skulle ikke vært lov å lage slikt.. Endret 19. februar 2007 av _vincent_ Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Fant nettopp den tyske openingen til Naruto... Forferdelig http://www.youtube.com/watch?v=S1ebtuNirWo Skremmende hvordan de klarer å ødelegge Naruto slik egentlig 7973232[/snapback] Dette var virkelig noe.. helt for seg selv. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 http://www.youtube.com/watch?v=KtnLENu-OYU...related&search= intro nummer 8 i slow motion. De andre introene er der også. Dritbra 7975138[/snapback] Skjønner ikke hva som var så dritbra med det egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå