Kenny™ Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg skal vedde på at det var for at alle Naruto-fansene skulle pisse i buksa Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Er det andre enn meg som ble helt utrolig positivt overasket over musikken og den mer mørkere spenningen? 7960044[/snapback] Det musikalske vi fekk i denne episoden var av meget høg kvalitet (med unntak av intro/outro), som du sier var det ein litt annen tone denne gang Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 når var det første gangen kyuuubi møtte madara egentlig? for når yodanime var i kamp mot 9tail eller kyuubi eler hva nå han heter-.- så var det jo på samme tidspunkt som han så en Sharingan.. altså madara.. o_O Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 alle episodene begynner å ta litt plass nå, så tenkte å slette en del episoder jeg ikke kommer til å se igjen... er det noen som husker på hvilken episode fillers starter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 136 eller 137 Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 når var det første gangen kyuuubi møtte madara egentlig? for når yodanime var i kamp mot 9tail eller kyuubi eler hva nå han heter-.- så var det jo på samme tidspunkt som han så en Sharingan.. altså madara.. o_O 7963615[/snapback] Njaa, han så vel ikke Sharingan for første gang når han sloss mot Yondaime tror jeg. Men det jeg tror er at Kyuubi har noe med opprinnelsen til Sharingan å gjøre. Han sier jo "with chakra more accursed and twisted than i", just like that Madara was. Så jeg tror selv at Madara var en Hyuuga som i et møte med Kyuubi ble forbannet, som førte til at han utviklet Sharingan. Jeg tror også at det kan ha noe med hva Sasuke leste på den hemmelige skriften som Itachi fortalte om. Da Sasuke sier "I see... so thats how it is". Det som står der er altså mest sannsynlig hvordan Sharingan oppstod, og om båndet de har med Kyuubi. Etter å ha lest dette, skjønner altså Sasuke at det er Kyuubi som er inne i Naruto. "You have encountered Sharingan before..? Then that makes you the Kyuubi". Det er i allefall det jeg selv tror Lenke til kommentar
steffler Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 hva er dette naruto shippuden?? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 hva er dette naruto shippuden?? 7964299[/snapback] Naruto er back on track på mainstoryen Lenke til kommentar
steffler Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 så det er bare sånn spesialepisoder? det er ikke "naruto" serien?? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jo, det er naruto. Serien har bare fått nytt navn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Før så het den Naruto, nå heter den også Naruto. Lenke til kommentar
Knives Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Er det trygt å komme ut nå? Er Fillerene over? Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Si, senor. Fillerne er endelig over Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Og bra er det.. Lurer på om jeg skal vente en stund til før jeg begnner å se på Shippuuden, har jo ventet i 1 og halvt år nå.. så kan jo ta et par uker til og se mer i slengen samtidig.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) det som er best;D Endret 17. februar 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 hva er dette naruto shippuden?? 7964299[/snapback] Det betyr "Naruto Hurricane Chronicles", og symboliserer at serien er over i en ny fase! Damn, gleder meg til fighten med Kakashi, og de to Akatsuki-folka mot Gaara, gledelig at fillerne sluttet og det blir action nesten med en gang. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Greit at vi er glade for at serien er back on track, men vi trenger ikke å spoile animen for de som ikke har lest mangaen.. Jeg har riktignok lest mangaen, men det er sikkert noen her som ikke vil vite hva som skjer og hvem som slåss mot hvem... Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Håper du ikke mente meg, har ikke lest mangaen jeg heller, men noen ting er da opplagte... Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Nei, jeg mente det mere generellt, det var noen tilfeller før i tråden.. Lenke til kommentar
Lorph Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Genialt at fillers er slutt. Det eneste jeg ikke liker med nartuto er at de bruker så lang tid på å komme igang! Vil at det kule jeg har lest i mangaen skal skje, ikke bare at alle står å ser på hverandre forever Men det må vel til om de ska få nok stoff (ikke ta igjen mangaen på 3mnd). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå