Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
når var det første gangen kyuuubi møtte madara egentlig? for når yodanime var i kamp mot 9tail eller kyuubi eler hva nå han heter-.- så var det jo på samme tidspunkt som han så en Sharingan.. altså madara..

 

 

o_O

7963615[/snapback]

 

Njaa, han så vel ikke Sharingan for første gang når han sloss mot Yondaime tror jeg. Men det jeg tror er at Kyuubi har noe med opprinnelsen til Sharingan å gjøre. Han sier jo "with chakra more accursed and twisted than i", just like that Madara was. Så jeg tror

selv at Madara var en Hyuuga som i et møte med Kyuubi ble forbannet, som førte til at han utviklet Sharingan.

 

Jeg tror også at det kan ha noe med hva Sasuke leste på den hemmelige skriften som Itachi fortalte om. Da Sasuke sier "I see... so thats how it is". Det som står der er altså mest sannsynlig hvordan Sharingan oppstod, og om båndet de har med Kyuubi.

Etter å ha lest dette, skjønner altså Sasuke at det er Kyuubi som er inne i Naruto. "You have encountered Sharingan before..? Then that makes you the Kyuubi".

 

Det er i allefall det jeg selv tror :hmm:

Lenke til kommentar

Genialt at fillers er slutt. Det eneste jeg ikke liker med nartuto er at de bruker så lang tid på å komme igang! Vil at det kule jeg har lest i mangaen skal skje, ikke bare at alle står å ser på hverandre forever :p

 

Men det må vel til om de ska få nok stoff (ikke ta igjen mangaen på 3mnd).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...