ZanZel Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Ok, så du liker ikke at rolle-figurene har historie og grunner for hva de gjør? Du syntes at hele anime'en skal bare være slossing uten bakgrunn og følelser? Nei, følte at det var gjentakelser, og at jeg hadde fått vite det før. Så det så! Endret 14. april 2005 av ZanZel Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 må si jeg ble litt skuffa over at det ikke ble major slosskamp men men det kommer vell og håper for GUDS skyld at sasuke får en rasengan i tryne men er enig at bakgrunns historien er viktig Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 Selv syntes jeg at episoden var en god en... Artig med bakgrunnshistorie, mer utdyping om Uchiha klanen pluss mer om Sasuke/Itachi forholdet. Helt enig. Uchiha-klanen er kanskje min favoritt og disse tilbakeblikkene er nydelige. Likte også godt de som utdypte Neji, Hyuuga-klanen. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 Selv syntes jeg at episoden var en god en... Artig med bakgrunnshistorie, mer utdyping om Uchiha klanen pluss mer om Sasuke/Itachi forholdet. Helt enig. Uchiha-klanen er kanskje min favoritt og disse tilbakeblikkene er nydelige. Likte også godt de som utdypte Neji, Hyuuga-klanen. Enig, har starta å like Neji mer og mer nå Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 Selv syntes jeg at episoden var en god en... Artig med bakgrunnshistorie, mer utdyping om Uchiha klanen pluss mer om Sasuke/Itachi forholdet. Helt enig. Uchiha-klanen er kanskje min favoritt og disse tilbakeblikkene er nydelige. Likte også godt de som utdypte Neji, Hyuuga-klanen. Enig, har starta å like Neji mer og mer nå Jeg også 130 var helt grei. Tilbakeblikkene er ikke SÅ artig når de drar ut i det uendelige, men greit nok... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 Syns det var morsommere når Neji var litt drittsekk.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Syns det var morsommere når Neji var litt drittsekk.. Jeg synes alltid det er tøft med sånne som er skikkelig drittsekk først, for så å bli snillere. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Syns det var morsommere når Neji var litt drittsekk.. Jeg synes alltid det er tøft med sånne som er skikkelig drittsekk først, for så å bli snillere. Ja, enig Og må si jeg har blitt veldig glad i Rock Lee, selvom jeg syns han bare var teit i starten Den drunken boxing greia hans var helt rå! Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Gaara, Rock lee, shikamaru og Kiba. Har jeg begynnt og like godt. Endret 17. april 2005 av arian Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Jeg har også en del folk som jeg liker veldig godt nå, som jeg ikke likte så godt i starten. Rock Lee - I starten syntes jeg han så bare teit ut, og var liksom teit på alle måter. Men etter den kampen han hadde mot Gaara i episode 48 - 49 så var jeg frelst. Nå er han en av mine absolutte favorittkarakterer. Kiba - Likte ham ikke så godt når han kjempa mot Naruto, men etterpå så har han blitt bedre. Neji - Som sagt tidligere, drittsekk først, men nå er'n rå Gaara - Hatet ham før. Virkelig. Men SÅ hadde han DEN entreen i episode 124. Det var villt. Gaara eier Endret 16. april 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Episode 130 var grei! Min favoritt er Itachi <3! www.naruto.no/forum <- hvis du digger naruto skikkelig join nano å diskuter med oss! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 20. april 2005 Rapporter Del Skrevet 20. april 2005 i dag kommer 131! Gleder meg, i og med slik 130 slutta regner jeg med at det blir en del fighting i 131, jippi! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 i dag kommer 131! Gleder meg, i og med slik 130 slutta regner jeg med at det blir en del fighting i 131, jippi! I slutten av 129, når vi fikk se hva som skulle skje i neste episode, så så det jo ut som kampen ville komme i 130. Men 130 var jo bare flashbacks det også. Men 131 er nok kamp ja. Gleder meg til jeg kommer hjem og får sett den i dag Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Næ, er sikkert flashbacks. Men gleder meg uansett. Torrenten står på nå. *yay* Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) 70% Syns denne episoden var vesentlig bedre enn den forrige! Veldig bra lagt opp til slutten.. Genial cliffhanger, kan neste ikke vente en uke til neste episode kommer! Endret 21. april 2005 av ZanZel Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Ble lei, var jo flashbacks opp i mente. Selv om det er fint med bakgrunnshistorie, så vil jeg ha action nå. Er litt kjedelig å vente en uke på ny episode, bare for å finne ut at det ikke er noe slåssing.. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Asso, episoden er den på 145mb eller 185? står forskjellige på slots. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Min er på 145.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Min er også 145 mb Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Jupp, det var den så. 131 var den beste flasback episoden hittil mener jeg, Var faktisk sinnsyk bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå