Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Var digg å se Naruto igjen ja, men hvorfor har de byttet inn den delen i begynnelsen når de treffer Sasuke? Det er jo en überspoiler, skjer jo ikke før om lenge. :S

 

Kjipt at de kuttet ut Kakashi Gaiden :/

 

SLIDE___Kakashi__s_Team_by_silvermorning.png

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Svær spoiler ja, hadde vært bedre å finne ut av at han var OK og alt det der ved å se oppfølgende episoder :/ Jeg tror de gjorde det for å få oss til å fortsette å se serien, gi oss en forsmak.. Slik som på hotel cæsar i en sesong der de viste slutten av serien i starten av sesonget ved at en person dreper alle på hotellet...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Jeg hadde virkelig høye forhåpninger til denne episoden, og den overgikk dem. Jeg synes det virker bedre an de gamle Naruto episodene som ikke var fillere også, kan hende det bare er at jeg har gledet meg til dette så lenge :p Synd at vi fikk se så få av de andre karakterene.

 

Er det noen som har peiling på hva den intro sangen heter, dan var gsnke kul. Outro sangen derimot var litt mere ikke min stil, men det har lite å si nar resten er så bra :cool:

 

Jeg har forresten hørt rykter om at Kakashi gaiden blir en Naruto film, med tanke pa at Naruto movie 3 ikke er tilgjengelig subbet ennå kan de ta en stund før vi får se den hvis dette stemmer.

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar
Jeg har forresten hørt rykter om at Kakashi gaiden blir en Naruto film, med tanke pa at Naruto movie 3 ikke er tilgjengelig subbet ennå kan de ta en stund før vi får se den hvis dette stemmer.

7959204[/snapback]

Men det virker også som om de lager en fjerde film som foregår etter timeskippen, og da er det lite trolig at det er Kakashi-gaiden. Tipper den kommer senten som en OVA, eller en trippelepisode en gang. Når det gjelder introen så sto det noe sånn som "The/a Hero's return.

Lenke til kommentar
HERLIG episode, ingenting mer å si på det. Dette svarte til forventningene, og jeg storkoste meg hele veien igjennom. Dette var noe helt annet enn fillerne. Endelig den gode gamle naruto-følelsen igjen. Jeg vil ha mer, nå! :D

7959728[/snapback]

 

Samme her! Dette her var helt storartet! Akkurat like spennende som da jeg begynte å se på Naruto, og mer til!

 

Er det andre enn meg som ble helt utrolig positivt overasket over musikken og den mer mørkere spenningen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...