Krillekongen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Aaaaah.. Kos episode er bare så deilig å se igjen folket, hvordan de har blitt Lenke til kommentar
Pug Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Genialt at de er tilbake til main storyen igjen nå Eneste som er dumt er å måtte vente en hel uke på neste episode Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Naruto: Shippuden 001-002 var SYKT deilig å se på! Herlig tegnet, konge med main-story! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Var digg å se Naruto igjen ja, men hvorfor har de byttet inn den delen i begynnelsen når de treffer Sasuke? Det er jo en überspoiler, skjer jo ikke før om lenge. :S Kjipt at de kuttet ut Kakashi Gaiden :/ Endret 16. februar 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Svær spoiler ja, hadde vært bedre å finne ut av at han var OK og alt det der ved å se oppfølgende episoder :/ Jeg tror de gjorde det for å få oss til å fortsette å se serien, gi oss en forsmak.. Slik som på hotel cæsar i en sesong der de viste slutten av serien i starten av sesonget ved at en person dreper alle på hotellet... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Begynnelsen på åpningen var så sinnsykt bra. Synd at vi fikk se det i starten nå. Elsker tegningen! Edit: Gleder meg til å se Obito Endret 16. februar 2007 av BrageC Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hoho, ja dette var herlig! Endelig godt tegnet Naruto igjen Lei av disse følelseløse ansiktene heile veien! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Var en god del annen grafikk nå ja, lurer på om de gjorde det langt mer showoff på sesongstarten enn det de vil gjøre i de vanlige episodene. Selvsagt tegnet av andre personer, men var jo "film" i episoden også Lenke til kommentar
akan Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 kommer med et bilde fra kakashi gaiden og Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor og et fra mangaen på dagens episode Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 kjipt at de ikke viser Kakashi gaiden da:/ Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Kjipt at de kuttet ut Kakashi Gaiden :/ Altså, de har vel ikke avlyst hele greia? Den kommer etterhvert, ja? JAA?!?! Plx hindre mine tårer i å dette ut Endret 16. februar 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvis de kutter Kakashi Gaiden helt blir jeg mektig skuffet. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Min gud for en skamdeilig episode. Deilig at de begynte igjen. De første ti minutene tok meg med storm. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Kjipt at de kuttet ut Kakashi Gaiden :/ Altså, de har vel ikke avlyst hele greia? Den kommer etterhvert, ja? JAA?!?! Plx hindre mine tårer i å dette ut 7958566[/snapback] Selvfølgelig kommer det en gang. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Skal ikke spørre om kilder eller annet bullshit, ditt ord er godt nok Ditt ord er det eneste jeg vil godta... Endret 16. februar 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Jeg hadde virkelig høye forhåpninger til denne episoden, og den overgikk dem. Jeg synes det virker bedre an de gamle Naruto episodene som ikke var fillere også, kan hende det bare er at jeg har gledet meg til dette så lenge Synd at vi fikk se så få av de andre karakterene. Er det noen som har peiling på hva den intro sangen heter, dan var gsnke kul. Outro sangen derimot var litt mere ikke min stil, men det har lite å si nar resten er så bra Jeg har forresten hørt rykter om at Kakashi gaiden blir en Naruto film, med tanke pa at Naruto movie 3 ikke er tilgjengelig subbet ennå kan de ta en stund før vi får se den hvis dette stemmer. Endret 16. februar 2007 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Kan jo bli artig med en Naruto film uten han Naruto Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg har forresten hørt rykter om at Kakashi gaiden blir en Naruto film, med tanke pa at Naruto movie 3 ikke er tilgjengelig subbet ennå kan de ta en stund før vi får se den hvis dette stemmer. 7959204[/snapback] Men det virker også som om de lager en fjerde film som foregår etter timeskippen, og da er det lite trolig at det er Kakashi-gaiden. Tipper den kommer senten som en OVA, eller en trippelepisode en gang. Når det gjelder introen så sto det noe sånn som "The/a Hero's return. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 HERLIG episode, ingenting mer å si på det. Dette svarte til forventningene, og jeg storkoste meg hele veien igjennom. Dette var noe helt annet enn fillerne. Endelig den gode gamle naruto-følelsen igjen. Jeg vil ha mer, nå! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 HERLIG episode, ingenting mer å si på det. Dette svarte til forventningene, og jeg storkoste meg hele veien igjennom. Dette var noe helt annet enn fillerne. Endelig den gode gamle naruto-følelsen igjen. Jeg vil ha mer, nå! 7959728[/snapback] Samme her! Dette her var helt storartet! Akkurat like spennende som da jeg begynte å se på Naruto, og mer til! Er det andre enn meg som ble helt utrolig positivt overasket over musikken og den mer mørkere spenningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå