Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Divine Protection Jutsu, LOL! WoW over alt. 7947615[/snapback] Hvor så du den? Kommer ikke fram til meg :< Vil se wow/naruto fanart 7948584[/snapback] Måtte se igjennom en ekstra gang jeg også, men finner ikke noe sånt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Fant den med en gang når jeg så igjennom :o Comic med Hinata. Lenke til kommentar
nuuben Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 skulle ikke "kakashi gaiden" eller hva nå det heter, begynne før Naruto da real episodze begynte da? elller kommer det sennere? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 skulle ikke "kakashi gaiden" eller hva nå det heter, begynne før Naruto da real episodze begynte da? elller kommer det sennere? 7950307[/snapback] Mange sier at den kommer etter en stund. Vet ikke når Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Vil høre en ung Kakashi jeg :| Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Så nettopp Openingen og Endingen til Shippuden. Openingen eide, og Endingen var faktisk litt morsom. Endret 15. februar 2007 av Synox Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det var jo "informativt"... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Så nettopp Openingen og Endingen til Shippuden. Openingen eide, og Endingen var faktisk litt morsom. 7951015[/snapback] Linker er fint. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) RAW: http://www.youtube.com/watch?v=HVZsSQZ010A Den er nok ikke ferdig subbet før sent i kveld, så bedre å vente til i morra Prøvde å se litt av RAW, kriblet i magen, men det blir som å snike i presanger natta før julaften så jeg måtte stoppe.. Endret 15. februar 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Så nettopp Openingen og Endingen til Shippuden. Openingen eide, og Endingen var faktisk litt morsom. 7951015[/snapback] Linker er fint. 7951463[/snapback] Jeje, var bare youtube-videoer, men klarer ikke å finne dem igjen. Søk på Naruto 220, og sjekk ut de forskjellige brukerne der. Edit: Famt dem visst.^^ Bruktbilen rakk vel å poste en video som ikke åpner seg for meg, men poster disse også siden jeg først fant dem: http://www.youtube.com/watch?v=YQAei-Mk6io Opening. http://www.youtube.com/watch?v=eUtKTqAsJjM Ending. Endret 15. februar 2007 av Synox Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Stilig den openingen der. Nå skal jeg ikke se mer før jeg får subba versjon. Fristende å se raw, men med mine dårlige kunnskaper i japansk så ville jeg ikke fått så mye ut av å se den. :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ja nei kjenner denne kriblinga sjøl eg altså. Svarte svinestaur også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Oioioi, må vel begynne å se litt naruto igjen da. Den videoen Bruktbilen postet er i slutten av neste episode, så ikke se den! ^^ Men kjipt at det plutselig hopper så langt ut i historien, tar jo 6-7 kapittel til du kommer til det der i mangaen (Hvis du ikke teller med Kakashi greia) Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Å JESUS så bra den begynte! Jeg så bare frem til introen ble ferdig i YouTube kvalitet, men jeg fikk frysninger. Fortsetter den like bra som dette her i senere episoder kommer Naruto til å trone enda høyere Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Fysvarte Så 10 sek av RAW'n og jeg sitter her med frysninger! Gleder meg til den blir subba, skal klare meg til da! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Oioioi, må vel begynne å se litt naruto igjen da. Den videoen Bruktbilen postet er i slutten av neste episode, så ikke se den! ^^ Men kjipt at det plutselig hopper så langt ut i historien, tar jo 6-7 kapittel til du kommer til det der i mangaen (Hvis du ikke teller med Kakashi greia) 7952652[/snapback] Nei, men, etter laaaang tid med fillers, så er det på høy tid at det "fortsetter" ... Så megadigg ut, skal fortsette å se naruto nå, etter nesten 1års pause... Lenke til kommentar
akan Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 samme her har fulgt med på mangaen though så blir ikke de største overraskelsene på meg men håper de klarer å få kvaliteten opp igjen og. etter at jeg begynte å lese mangaene til de store seriene som Bleach,Naruto og One Piece føler jeg at kvaliteten er blitt altfor dårlig : / Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Nei, men, etter laaaang tid med fillers, så er det på høy tid at det "fortsetter" ... Joda, skjønner det. Men allerede nå har den jo hoppet flere mnd. innpå mangaen, så fortsetter det sånn blir det fillers igjen snart. Endret 15. februar 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
akan Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 så på klippet no :O de har jo hoppet forbi 60 chaptere eller noe Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Lite spørsmål, for å ha det avklart først som sist: NÅR er det man kan begynne å diskutere åpenlyst spoilere fra siste episode som har kommet ut? Når RAW har kommet ut, eller når den subben har kommet ut? Syns nemlig det er nesten på grensen til at jeg holder meg unna her nå, så vil gjerne ha det avklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå