akan Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 er enig med øyvind, stopp med 136 og begynn å se Chronicles når den kommer snart. Men føler at Naruto begynner å nærme seg en slutt jeg. Har lite troen på at det kommer til å dukke opp noen sterkere fiender enn Akatsuki og Orochimaru men så spørs det hvor lang tid det tar og banke de opp ^^ Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 akan: Tror nok det nærmer seg slutten etter at Akatsuki og Orochimaru is gone ja! Men det gjøre egentlig ikke noe, synes det er bra! Blir ofte dårlig hvis man skal dra det ut over lang tid Lenke til kommentar
akan Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 selvfølgelig hadde bare blitt teit om det skulle dukke opp enno sterke folk en den sterkeste kriminelle organisasjonen skal jeg gjette tipper jeg at serien slutter med Naruto, Sakura og Sasuke. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hva skal folket gjøre neste torsdag da? JEG skal vertfallk se første episode av hurricane chronicles Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Siden jeg "får tak i" naruto fra har ikke lagt ut 220! Har den kommet ut, eller er det bare den siden jeg får fra som er treig? Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Står på Dattebayo at den ikke er ute enda! Så tror ikke den er ute Fant dette på en side: Countdown: 1 Hour(s) (eventual torrent availability) Date: Thu Feb 08, 2007 Show season: 9 Episode number: 18 Tror det er episode 220 Endret 8. februar 2007 av ZayCon Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Episoden kommer ikke ut før i natt/morgen en gang. RAW er ute da, mens vi må vente på den subbede. Og regner med de fleste her gjør det. Endret 8. februar 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Neste uke vi får se lille Kakashi? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ble ikke det droppet eller noe? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ble ikke det droppet eller noe? 7901541[/snapback] What?? Isåfall har jeg lyst til å drite i hele greia! Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 BrageC: HVorfor drite i hele greia? :S Kommer ganske sikkert til å bli bra uansett Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Isåfall har jeg lyst til å drite i hele greia! 7901562[/snapback] Du har tenkt å slutte å se naruto bare fordi kakashi gaiden ikke blir vist med en gang? De kommer jo til å begynne rett på naruto 2 eller hva det nå enn heter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ble ikke det droppet eller noe? 7901541[/snapback] :!: Hvor i helvete har du lest det? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Nja, jeg satte det kanskje litt på spissen Men hvis de kutter den, blir jeg -meget- skuffet. Var så kos i mangaen! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 :!: Hvor i helvete har du lest det? 7901714[/snapback] nei du det har jeg glemt. Men vi får håpe at det ikke er sant da vet du. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ikke Kakashi-gaiden neste uke, nei, men det blir omtrent garantert med en gang senere. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 selvfølgelig hadde bare blitt teit om det skulle dukke opp enno sterke folk en den sterkeste kriminelle organisasjonen skal jeg gjette tipper jeg at serien slutter med Naruto, Sakura og Sasuke. 7892168[/snapback] Jeg tror de klarer å presse bra mange episoder ut av den historien som er nå. Blir nok noen fillers mellom der igjen. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Oooh, 2 episoder neste uke <3 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Sett episode 220 nå. Syns det ble en bra avslutning på fillerne. Hadde nesten frysninger på slutten der, når Naruto dro avgårde. Og previewen for neste uke da. Fy flate nå gleder jeg meg, det blir så braaa Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hva er det dette "Chronicles whatever" handler om? Har det noe med storyen å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå