Mala Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg bare lurer på hvorfor dere liker å se på Naruto? Personlig liker jeg Naruto pga. at historien er veldig trist, spesielt det med Naruto og Gaara. 7798826[/snapback] Meget intresante karakterer, god historie som har det "må se litt til" draget. Mye fin og tøff musikk over heile greiene. Lenke til kommentar
Lorph Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Chapter 339 kom ut nå, SYKT spennende i mangaen for tiden! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Mangaen har en egen tråd her. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Kul episode denne uken også. Men det jeg gleder meg mest til med neste epioode er gentlig å få sett previewen for episoden etter den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Flott episode denne gangen også gitt Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jepp, er gøy å se Gaara i aksjon igjen også. Nå har jeg begynt å se på Naruto igjen! Trodde jeg skulle vente til ektehistorien var tilbake, men jeg valgte å se den siste story-arc'en her. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Liker virkelig de siste episodene! Første gang jeg gleder meg til neste fillers episode Lenke til kommentar
@ir Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Vel, deres positiv respons fra denne gaara arc'en fikk meg til å ta en titt på disse episodene. Er positivt overraska! Skikkelig oppstigning nå mot slutten, og jeg føler meg klar til Naruto Shippuden! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det ser ut som at fillerene får en bra avsluttning Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Frå kass av episodane er det fillarane tar eg seg opp? Eg gav opp på ep 186 elns.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Begynn på 216 du Der begynner den siste story-arc'en som varer t.om. 219 (eller 220) Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 No har eg sett ferdi 219. Ser ut som det meste av 220 blir filler, men den slutar med at Naruto drar med Jiraya Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 220 er en filler ja, det er der han drar. 221 vil være episode 1 av Naruto Shippüden. To uker igjen nå. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Kul episode, og regner med at neste vil være det også. Fint med Jiraya igjen. Men egentlig driter jeg i hvordan denne arcen slutter. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Akkurat sett episode 219 og syntes den var herlig! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Må forresten nevne at Naruto Shippuden vil starte med to episoder. Episode 1 heter "Homecoming", episode 2 har tittelen "Akatsuki, action starts". Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Interresant, da skal jeg se de to første tvært de kommer ut; senere tar jeg 5 og 5 episoder om gangen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Er det noe vits i å begynne å se de fillerene som har vært ute nå? Altså det å se den siste filler-delen av Naruto eller skal man begynne når fillerne tar slutt? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Det lurer jeg også litt på. Er det noe vits i å se fillerne i det hele tatt? Sist jeg så Naruto var en sekvens med noen sverdmenn og en leder som hadde en liten synsk unge under kappa si på ryggen. Det begynner å bli veldig lenge siden føler jeg. Er det noe i veien for å starte å se Naruto igjen fom første ikke-filler? Endret 3. februar 2007 av shadowlands Lenke til kommentar
@ir Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Altså, fillerne er episoder som er uavhengige av en ordenlige story linen. Derfor er det egentlig ikke noe vits å se på noen av filler-episodene, også er de fleste av dem gørrkjedelige. Men jeg må innrømme at de siste fillerne (fra 216) imponerte meg litt. Episodene er gode, og kampene tøffe. Men som sagt tidligere, du går generelt sett ikke glipp av noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå