Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M

jeg synes ivertfall de første og de aller siste fillerna har vært de beste. Jeg likte veldig godt den siste filleren (mye fordi at Tenten var endelig med), og den som går nå virker også veldig bra.

 

Er det noen som har lest mangaen som hvet om man får noe mer bakgruns histore til Tenten, hun er nok den av genin ene man har fått vite minst om. og siden hun her min 2. favoritt karakter (etter neji) irriterer jeg meg litt over dette.

Lenke til kommentar
Fra hvilken episode skal jeg starte fra hvis jeg skal se på de fillerne dere anbefaler?

7766697[/snapback]

 

Den story arc'en som folk her prater om er så bra nå, startet vel på episode 216. Episode 217 kom ut denne uka, og denne arc'en vil vare til og med episode 219.

Aller siste fillerepisode, nr. 220, vil vise når Naruto drar sammen med Jiraiya. Og uka etter der igjen, 15/16.februar kommer episode 221 hvor mangahistorien fortsetter. (Naruto: Shippüden, ep. 1) :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Liker de forskjellige karakterene å møte i serien - mange man blir glad i. I tillegg er jo historien fortryllende spennende, og miksen av action og litt humor er jo bare bra.

 

Det er vel utviklingen til Naruto som er mest interessant å følge med på, og time jumpen har gjort det hele mye mer spennende!

 

Gleder meg utroli mye. :w00t:

 

Edit: Glemte musikken :ohmy: - den er best :p

Endret av Atir_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...