Nevnarion Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Kanskje nå som de har blitt eldre så blir serien enda mer seriøs. Altså, mindre dum humor og at Naruto kan slutte å dumme seg ut 7683106[/snapback] Etter hva jeg har hørt så er det hvertfall sånn i mangaen, så da blir det sånn i animen også. At Naruto har blitt mer voksen og smartere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Teasere til Naruto Shippuden! Teaser Lenger teaser No er det absolutt 100% sikkert at filleren slutter snart, yay! 7681683[/snapback] Shippuden? En ny film elleR? Lenke til kommentar
@ir Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Teasere til Naruto Shippuden! Teaser Lenger teaser No er det absolutt 100% sikkert at filleren slutter snart, yay! 7681683[/snapback] Shippuden? En ny film elleR? 7684562[/snapback] Shippuden er det japanske navnet for "Hurrican Chronicals"? Er ikke sikker selv, men tror det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det stemmer nok det ja. Naruto Shippuden Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 -Breaking-News- Naruto Animen er kansellert etter at Sasuke har blitt arrestert, produsentene har ikke villet fortsette pga at de ikke vil ha noen andre til å spille rollen.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Noooo! Det kan ikke skje! Kunne de ikke bare skrevet han ut av serien da? Drept han eller no. Hva som helst! Endret 9. januar 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Etter hva jeg har hørt så er det hvertfall sånn i mangaen, så da blir det sånn i animen også. At Naruto har blitt mer voksen og smartere. 7683403[/snapback] Det var fint å høre. Jeg er ikke så glad hvis det er for mye useriøst innhold, noen som det var litt for mye av Naruto. Han dummet seg ut og var til tider ganske så dum, men når han sloss så var han smartere og oppførte seg "ordentlig". Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Har det vært fillers i et år nå? Har ikke sett verken Naruto eller noen andre anime-r siden de begynte, men tror jeg kommer til å starte med Naruto igjen når den skikkelige historiene fortsetter Etter den teaseren gleder jeg meg faktisk litt! Edit: Ps! Det er fortsatt lov å laste det ned, ikkesant? I så fall, hvor kan jeg laste det ned med bra fart, og helst torrent? Hadde alle episodene før, men slettet de for å få plass til andre ting. Men tror jeg skal se gjennom hele serien igjen, før jeg starter på de nye som kommer snart. Endret 11. januar 2007 av ZiroN Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Det har vært fillers siden 25. mai 2005. Med andre ord, det nærmer seg 2 hele år. Ganske utrolig å tenke på. Men det er det snart slutt på. Angående nedlasting så er jeg usikker på hva sjefene her sier, men det burde gå bra. Det er ikke noe bakgatebusiness å laste ned Naruto. Hvem som helst kan jo bare gå til narutofan.com eller dattebayo.com for å finne episoder klare for nedlasting. Så ja, Dattebayo er stedet du vil finne Naruto-episoder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Shit, 2 år!? Visste ikke at det var så lenge. Men fillerne har egentlig ikke gjort meg så mye, gjorde til at jeg fikk øynene opp for manga. Lenke til kommentar
akan Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 så vel naruto omtrent på denne tid for et år siden og har siden ikke sett noe av animen men heller lest mangaen var elendig til å finne gode scans da så har ikke fått med meg alt tror jeg Lenke til kommentar
akan Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 fant et dritbra bilde fra mangaen av two tail jinchuuriki om folk vil ha en smakebit til Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Skulle ikke forundre meg om den two tail-reven var manet fram av de kappefolka. Fargene matcher jo ganske fint, med tanke på hvordan de blinket i slutten av episode 135 Et våpen mot Naruto Lenke til kommentar
flakken Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Etter et år siden jeg begynte å se på Naruto og et år med fillers, er jeg virkelig glad over at fillerne er over innen kort tid (eller er fillers over allerede?) Naruto var serien som fikk meg til å bli interessert i anime. Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor twotailen er en katt, og er ikke mana fram av akatsuki, men skal fanges av akatsuki. dette er dama som er besatt av katten Endret 14. januar 2007 av _vincent_ Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 216 var grei nok. Bra at de har med Sandfolka, og endelig litt kul musikk igjen. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Kan vi slutte å snakke om den two-tail katten eller hva det enn er. Vil ikke lese slike spoliere. Gjerne legg ved i spoilertagg, så hadde jeg vært fornøyd . Lenke til kommentar
@ir Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Edit: dobbelpost Endret 13. januar 2007 av Atir_ Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) twotailen er en katt, og er ikke mana fram av akatsuki, men skal fanges av akatsuki. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor dette er dama som er besatt av katten 7710399[/snapback] Kult. Skjønner sammenhengen. Edit: Jeg begynner å bli rimelig lei denne quotebugen... Endret 13. januar 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 har tenkt å begynne å se naruto mangaen men vet ikke hvilket Chapter jeg skal begynne på når jeg har sett animen til episode 135.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå