Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Coveret på chapter 337, av Naruto, Sakura, Sai og en fyr jeg ikke husker navnet på, når vi var inne på utseende og slikt.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-22560-1167435721_thumb.jpg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har et spørsmål.. vet noen hva den sangen heter som spilles i episode 42 når sakura og ino begynner å sloss (ca. 3:00)? Den er i flere episoder, men nevner denne sånn at dere vet hvilken sang jeg snakker om. Har prøvd å laste ned drøssevis av naruto sanger men finner den ikke.. :(

 

noen som vet hva den heter og hvor jeg kan få tak i den?

Endret av Showana
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Får volume 1-10 av mangen snart i posten (650 KR fra amazon.com) så jeg har en del å leste til anime fillerne slutter :D . I vilket chapter i mangaen er det timeskip en skjer?

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar

Kakashi Gaiden er vel chapter 239–244, så kommer timeskip på chapter 245.

Noe videre utover det bør vi vel ikke diskutere mangaen her (leser ikke mangen selv, så correct me if i'm wrong).

 

Showana: Jeg har prøvd iherdig å finne navnet på den sangen du spør om, men har foreløpig ikke funnet den. Den ligger ikke så vidt jeg kan se (og høre) på noen av de tre første soundtrackene til Naruto...

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Jeg syns det er digg at både Bleach og Naruto fortsetter der de slapp i forhold til mangaen.. blir digg å se hva som skjer, selv om jeg vet det.. håper at det blir bra animasjoner på fightingen..

7650632[/snapback]

 

second that, har lest bleach mangan men ikke naruto mangan så blir ekstra spennedne og følge med på naruto etter fillerne..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...