@ir Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det er allikavel ikke hyggelig av andre å ødlegge for anime-seerne. Og det er advarsel til de som enda ikke har sett alle animeepisodene - ikke advarsel for mangaspoilere. Gjerne legg evt. spoilere i skjul, slik at alle ikke behøver å se på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg heiv bildet i en spoiler-tag så dere kan bli fornøyd Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Var deilig å se dei bildene Gleder meg til animen fortsetter på story'en igjen Fillerene hadde egentlig fått meg til å miste lysten på naruto, men no gleder eg meg bare sjukt til februar Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Syns faktisk de siste fillerene har vert ganske greie eg altså Lenke til kommentar
flakken Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Dedikerer heller hardiskplass til f.eks One Piece i stedet for å se på ikke en gang halveis brukbare fillers. Derimot når storyen fortsetter så skal man begynne å se igjen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Naruto er ingen serier som blir prioritert for å si det slik, men i natt tenkte eg å slå på stortromma med heile 2 fillere på rappen Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Naruto er ingen serier som blir prioritert for å si det slik, men i natt tenkte eg å slå på stortromma med heile 2 fillere på rappen 7525908[/snapback] Du er gal! Huff, fremdeles lenge igjen til storyen starter igjen, føles slik i alle fall. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Kan være enig i at det føles lenge med fortsatt to måneder igjen å vente ja, men jeg syns det er mye bedre å vite at det er to måneder igjen, i stedet for å gå og vente uten å vite noe, og bli skuffet uke etter uke. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Kan være enig i at det føles lenge med fortsatt to måneder igjen å vente ja, men jeg syns det er mye bedre å vite at det er to måneder igjen, i stedet for å gå og vente uten å vite noe, og bli skuffet uke etter uke. 7529433[/snapback] Heh, kanskje det. Lurer på hvordan folk hadde reagert hvis de hadde sagt når de starta med fillersa at det ville ta et år til serien kom tilbake til storyen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Tror det hadde blitt ganske store protester da ja. Men vi overlevde jo. Og det har jo gått langt over et år. Når fillerne tar slutt i februar så nærmer det seg snart to år. Det er lenge det. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Heldigvis begynte jeg ikke å se på Naruto før i midten av denne sommeren! Så har ikke måttet vente sååå lenge Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Dobbelepisode denne uken. YAY...eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Dobbelepisode denne uken. YAY...eller? 7530856[/snapback] Hvis du liker fillers så. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Angående fillersenen og alternativet om en pause kanskje ville vært bedre, så kan det se ut til at folkene rett og slett liker å lage meningsløse - men glade ekstraepisoder. For å si det sånn så er det jo ingen som tvinger folket til å se på fillersene. Men for all del, jeg forstår godt at det hadde vært ønskelig at tiden ble brukt på å gjøre de viktige episodene så gode som mulig. Uansett, ingen vet hva som skjer bak kulissene, "fo'real". Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Er det samme teamet som animerer fillerene? Eller sitter samme gjengen og jobber seg i hjel med story settingen OG fillers? For kvaliteten på tegningene i fillerene varierer fra elendig, følelsesløst og ubrukelig. Endret 19. desember 2006 av Mala Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Oo Spooky, jeg vurderte å ta opp nettopp dette også, men tenkte at det ble for mye. Jeg tror selv at det er et hovedteamet som har jobbet med mainstoryen helt siden fillersene startet. Når jeg kaller det ene mulige teamet "hovedteamet" så kan jeg vel kalle det andre mulige teamet for "amatørteamet" Vellvell, de gjør vel uansett så godt de kan (O RLY?!). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Er det samme teamet som animerer fillerene? Eller sitter samme gjengen og jobber seg i hjel med story settingen OG fillers? For kvaliteten på tegningene i fillerene varierer fra elendig, følelsesløst og ubrukelig. 7537974[/snapback] Er sikkert de samme folka. Men det er jo ikke rart de er dårligere. Du kan jo f.eks prøve selv å tegne Donald når du har et Donald-blad ved siden av det. Da blir det jo helt likt nesten, men tenk deg at du ikke har noen blader i nærheten og skal tegne, da blir det fort værre. Så når de ikke har noe manga å tegne etter blir det slik. For det meste så fargelegger de jo bare, og legger til noen bevegelser. Endret 19. desember 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
@ir Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg personlig tror jobben med å lage fillerne ble gitt til et annent team, som er nærmest litt amatører. Det virker i alle fall slik, når man ser på kvaliteten og tiden som har blitt lagt til i arbeidet. Så jeg tror at det er to forskjellige team som jobber med serien, bare at det ene teamet holder seg til mangaen og tar ting serriøst. Spørsmålet mitt er hvorfor Naruto-folka heiv jobben for fillerne på slike amatører? Fillerne kunne ha vært mye bedre laget, bare synd at de ikke er det... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jaja, NOE er vi da enige om... he he Lenke til kommentar
Amento Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Kanskje alle i det gode teamet fikk influensa og kunne ikke tegne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå