Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Jeg fant forleden et bilde av Naruto og med helt nye klær, eldre utgave og litt anderledes uttrykk. Ble først helt målløs, for dette så jammen meg kult ut :dribble: . Dette er troligvis folka i Naruto, etter time-jumpen. Altså "troligvis". Noen som kan bekrefte dette?

 

- Bildet blir skjult for evt spoilere for uønskede.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1161267266579.jpg

 

 

Edit: La på "skjul" knappen.  :)

7484607[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sai er tøff :D fyren høyre bak i bilde
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja, det blir skikkelig bra når det begynner på igjen. :) Men lurer litt på hvordan de gjør det med alt blod og sånt, for det er vel ikke noe særlig av det i anime'n.

 

Kan se om jeg finner noen bilder av Naruto i de nye klærne når jeg kommer hjem, hvis dere vil se. Var noen 2-siders med farge når han kom tilbake fra den treningen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hva? time-jump? Hva er det? Noe som skjer i naruto eller noe annet?

7495988[/snapback]

Er kanskje litt spoiler, men er nevnt mange ganger her i tråden før. Det er det historien starter med når den begynner på igjen i animen.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Naruto drar på trening med han pervo-fyren. :p Hvis du husker at han var på sykehus etter kampen mot Sasuke, da skulle han bli med Jiraya å trene i noen år. Når anime'n begynner på historien igjen får vi først se Kakashi som liten i noen episoder, og så kommer Naruto tilbake etter den treningen. Står vel "2 years later...." eller noe sånt. Husker ikke hvor lenge det var.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...