akan Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg fant forleden et bilde av Naruto og med helt nye klær, eldre utgave og litt anderledes uttrykk. Ble først helt målløs, for dette så jammen meg kult ut . Dette er troligvis folka i Naruto, etter time-jumpen. Altså "troligvis". Noen som kan bekrefte dette? - Bildet blir skjult for evt spoilere for uønskede. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: La på "skjul" knappen. 7484607[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sai er tøff fyren høyre bak i bilde Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Så veldig bra ut. Endelig fikk jeg en skikkelig følelse av å virkelig glede meg til Naruto begynner igjen på ordentlig. Det kommer til å bli fantastisk. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Kult bilde, synes Shino og Kiba ser kule ut med nye klær og akamaru ser ut som han kan gjøre skade :> Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ja, det blir skikkelig bra når det begynner på igjen. Men lurer litt på hvordan de gjør det med alt blod og sånt, for det er vel ikke noe særlig av det i anime'n. Kan se om jeg finner noen bilder av Naruto i de nye klærne når jeg kommer hjem, hvis dere vil se. Var noen 2-siders med farge når han kom tilbake fra den treningen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Eg vil gjerne se karakterene i nye klær, så lenge bildene ikkje inneholder noen spoilerscener Lenke til kommentar
akan Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 kan stille med et bilde av gaara Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
steffler Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 er det noen som har fått vite nårtid i februar naruto: Hurricane Chronicles bynner?? jeg bare lurer sånn på! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Begynner visstnok 15. februar. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Bildet så ganske bra ut faktisk. Dog, om det er slik de vil se ut fra serien tar jeg med en klype salt...tror ikke før jeg får se det for å si det slik. Naruto har skuffet meg nok mange ganger nå med filler-drit. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Digger de nye klærne! De ser utrolig kule ut Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Bildet så ganske bra ut faktisk. Dog, om det er slik de vil se ut fra serien tar jeg med en klype salt...tror ikke før jeg får se det for å si det slik. Naruto har skuffet meg nok mange ganger nå med filler-drit. 7493793[/snapback] De vil nok det. Det er akkurat slik de ser ut i mangen Lenke til kommentar
steffler Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 takker for svar nevnarion! jeg syntes den nye stil'n til naruto er nice!! gleder meg til main story-ACTION:P gogogo Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hva? time-jump? Hva er det? Noe som skjer i naruto eller noe annet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hva? time-jump? Hva er det? Noe som skjer i naruto eller noe annet? 7495988[/snapback] Er kanskje litt spoiler, men er nevnt mange ganger her i tråden før. Det er det historien starter med når den begynner på igjen i animen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Naruto drar på trening med han pervo-fyren. Hvis du husker at han var på sykehus etter kampen mot Sasuke, da skulle han bli med Jiraya å trene i noen år. Når anime'n begynner på historien igjen får vi først se Kakashi som liten i noen episoder, og så kommer Naruto tilbake etter den treningen. Står vel "2 years later...." eller noe sånt. Husker ikke hvor lenge det var. Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) yo se hva jeg fant Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 15. desember 2006 av b-real Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Det der er spoiler for anime folket! Viser hele akatsuki! Bør legge den i en spoilertag Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Synes selv ikke det er mye som blir spoilet av det bildet. Selv om vi får se hele Akatsuki så vet vi ikke hvem alle der er engang. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ble ikke akkurat så "spoilet" av det bildet der da... Eneste jeg kjente igjen i farten var broren til Sauske og han der fyren som henger sammen med han Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det der er spoiler for anime folket! Viser hele akatsuki! Bør legge den i en spoilertag 7503523[/snapback] det står spoiler advarsel i tråden, ikke sant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå